Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Üç dakika

Üç dakika
 

alıntı


Aşk var

Ama,
Ruhlar kayıp
Okyonusda boğulup yeniden dirilmek gibi
Ben yokum aslında
Adı güzel aşk var

Kaldırımlar arasında güneşe dönük vücudumla
Aşk kokusu

Yaşanmamış günlerin kurgusu içinde
Tebessüm ve huzur
Varlığımı unutup dönüyorum aşka
Bir aydınlık hali içinde
Beni bana unutturan günün içinde

Üç dakika,

Güneş bulutun ardına saklandı
Göz kapaklarımda ışığım bitti
Boğuluşum yeniden belirip beni güne getirdi

Aşk bitti,

Var gibi, yok gibi
Aralarda hani
Boğulmuş ve de soğumuş bir bedene
Güneşin ısısında üç dakika
Aşk yaşa
 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..