Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '07

 
Kategori
Özel Günler
 

Üç gün üç gece doğum günü

Üç gün üç gece doğum günü
 

Bir doğum günü üç gün üç gece kutlanır mı kardeşim... Eeee doğum günü çocuğu hayatının önemli bölümünde yer alan biriyse ister istemez kutlanıyor...

Şaka şaka tabii ki isteyerek kutlanıyor (!)

Yazılarımda sık sık bahsettiğim Didem Biricik'i sanırım hepimiz tanıyoruz artık... Benim başımın tatlı belası aynı zamanda hayatımın vazgeçilmezi. .Ben ona ne şekilde olursa olsun atıflarda bulunsamda kendinin bende ki yerini bilir ve hiç bir alınganlık göstermez.......

Tahmin ettiniz kimin doğum günü olduğunu....

Ne yazık ki (!) bahsettiğim doğum günü tatlı belam Didem Biricik'in... .18 Şubat onun doğum günü...(İyikiiiii doğdunnn Aşkımmm) .. Şimdi diyebilirsiniz daha ikinci gün nasıl üç gün üç gece doğum günü kutlanıyor diye.. Oluyor işte.. Her yıl doğum gününü ilk kutlayan ben olma adına en erken doğum günü mesajı yollayan olarak bu sene bu ilk olma sıramı başkalarına kaptırmamak adına, kendimi riske etmeden bir gün önceden başladım..

17 Şubat' ta doğum gününü kutladım bu birrr..... Esas doğum günü 18 Şubat kutlamadan olmazzz.. Yine kutladımmm...(hatta görüşecektik işlerinden dolayı bize o güne randevu verilemediği için bu güne sarktı).. bu ikiiii.... Ve nihayet esas kutlama bu akşam yine o muhteşem dörtlü (Ayşegül, Dilek, Didem ve ben) buluşarak gerçekleşecek... Bu da üçççç ..

Korkuyorum bu kutlamalar kırgün kırkgeceye çıkarsa diye. Çünkü Didem hanım biraz ilgi, alaka ve sevgi manyağı olduğu için üç günlük doğum günü kutlamalarına alışıp bir daha ki senelere az geleceğinden bu kutlamaların kırk gün kırk geceye çıkmasını isteyecek.

Evet bu akşam buluşuyor ve Didem'imin doğum gününü kutluyor olacağız biryerlerde sevgiyle neşeyle.....

Bir kez daha ''Doğum Günün Kutlu Olsun'' Didem Biricik...

Nice mutlu senelere hayatında ve çevrende olmasını istediğin insanlarla birlikte....

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..