Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Üç gündür yıkamadığım kahve fincanım

Üç gündür yıkamadığım kahve fincanı üzülür mü buna, ya da tozu alınmamış piyano ne hisseder? Şimdi kalkıp tozunu alsam sevinir mi?

Yoksa boyamalı mı sehpayı,sehpa için renk değiştirmek iyi bir şey midir?

Sorsam ne derdi bana, korkarımda soramam, ya dile gelip' boyama beni derse'

Haa bir de üçgen prizma var işin içinde, şöyle güneş tutuyorumya ben onu beni bir rahat bırak diye öfkelenirmi ki?

Masanın köşesinde aylardır duran sevgili taşım sıkılmışmıdır orada? belki de biraz yer değiştirmek istiyordur?

Bazen bir bilsem diyorum, gerçi bu konuda biriyle anlaştık gibi' yeşil şise'

Geçen gece rüyama girdi; içine neredeyse 7 yıldır şarap mantarlarıyla doldurduğum yeşil şişe çok öfkeliydi,

sanırım ki çok dolmuş ,sabah kalkınca içinden bir kaç mantarı çıkardım içinden, mantarları atamadım tabi, akşam tekrar rüyalarımda, valla rahatlamış, öfkesi geçmiş sakin sakin gülümsedi boşalan ağzından:))

Ahh bak aklıma geldi fotoğraf makinamı ona sormadan başkasına verdim, bi koşu gidip almalıyım küstürmeden kendisini o benim çantamın içinde gizlenmeye, ellerimin dokunuşuna hasret kalmış olmasın?

 
Toplam blog
: 22
: 459
Kayıt tarihi
: 27.02.07
 
 

Artvin Ankara İstanbul veee sonunda Kaş.. Bana aidiyet duygusunu ilk kez hissettiren dünyanın en ..