Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Üç günlük yaşam

Üç günlük yaşam
 

Kaç gün süreceğini bilemediğimiz bu yaşam sürecinde insanların daima hayatlarında KEŞKE leri vardır
KEŞKE hayatımın her gününü sevdiklerimle geçirseydim
KEŞKE ona giderken sevdiğimi söyleseydim
KEŞKE onu üzmeseydim
KEŞKE ağlatmasaydım
KEŞKE çocuklar gibi bir kez uçurtma uçurabilseydim
KEŞKE ayaklarım çıplak çimenlerde yürüseydim
KEŞKE bir kez balık tutabilseydim
KEŞKE sevdiklerime ellerimle yaptığım yemekleri yedirebilseydim
KEŞKE yağlı boya resim yapabilseydim
KEŞKE sigarayı bırakabilseydim
KEŞKE yabancı bir ülkeye gidebilseydim
KEŞKE kuşlar gibi uçabilseydim
KEŞKE hayat bu kadar kısa olmasaydıda doya doya yaşayabilseydim demeden gönlünüzün istediği herşeyi yapmış olabilmeniz dileğiyle
 
Toplam blog
: 20
: 706
Kayıt tarihi
: 23.05.07
 
 

İstanbul'da bir eylül sabahı doğmuşum. Evin küçük kızı olarak büyüdüm. Küçük yaşta hem eş, hem Yağ..