Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Üç güzel hatun kaldırımda yan yana yürüyebilir çünkü güzellik rahatsız etmez

Üç güzel hatun kaldırımda yan yana yürüyebilir çünkü güzellik rahatsız etmez
 

Hatta dört, beş de olabilir ve hatta kaldırımı işgal bile edebilirler. Yola sığmayan erkekler bekler, caddeden gider, yürüyemeseler bile şikayet etmezler; çünkü bu hal onlar için zevktir; bayram ederler.

Valla dünyanın en yakışıklı erkekleri ile en güzel kadınlarını sürüyle sal istiklal caddesine, akşama kadar tur atsınlar (çirkin kadınlar ile çirkin erkekler dışında) bir kişi durumdan şikayetçi olursa gel yanıma. Eskiden vapura yarım saatte binerdik kadınlarla birlikte bindiğimiz için hiç şikayet etmezdik!

“Korkut bir de yazılarında insanlara akıl veriyorsun, kocaman adamsın, ayıp değil mi sana yakışıyor mu, şu söylediğin şeylere bak!”

Ben hiç yazılarımda ahlaktan terbiyeden bahsettim mi? Canınız nasıl istiyorsa öyle yaşayın dedim… Ne akıl vermesi, aklını almak desen tamam; bende akıl mı var ki vereyim… Sen beni şu vaazcılarla karıştırıyorsun! Yola getirmek de nedir, tersine yoldan çıkarmaya çalışıyorum; ah keşke başarabilsem!

Güzellikler hayatın her yerinde istisnadır. Güzelse şımarır, çalışmaz, giyer süslenir; kıskananlar çatlasın! Anayasa bile güzelleri istisna tutar. Bir kucak rengarenk çiçek, burnuna sokuyor; ama öyle güzel ki, üstelik mis gibi kokuyor, “Rahatsız ediyorsun” der misin; etsin valla, Jennifer sırtıma çıksın hahahaha!

Dünya güzeli biri suçluydu, idam edildi, “Allah affeder ben affetmem” diyen ben Kerim Korkut, o gün onu güzelliğinin hatırına affederdim; benim zayıf tarafım da bu işte, benim yanımda güzellere kötü davranmayın çok değişik bir tepki verebilirim!

Bunları söylüyoruz ama güzeller ve güzellikler gerçekten ayrıcalıklı olmalı mı? İdama mahkum birini affedecek kadar değil tabi ama yine de biraz farklı davranabiliriz; çünkü dünya onlarla güzel, hatta Allah belki de bunun için yarattı!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..