Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Üç kadehte zaman

Üç kadehte zaman
 

Şimdi ben
rüzgârın hızlı atında
bir kartalın kanadında
yalnızlığın üs katında
tek başımayım

Uçuyorum sana
Henüz ilk kadehim ...

Şu an yalnızım ben
gözüm şen gönlüm şen
özüm şen sözüm şen
hayalimde yalnız sen

İçiyorum sana
İkinci kadehim ...

Şu ben var ya ben
bu kadar deliyken
hani sensizim ya
geçen gönlümden
İçimdeki koşmalarla
dışımdaki coşmalarla
seni taşıyorum kendime
aşıp giden zamanlara
O eski an'lara

Koşuyorum sana
bu son kadehim ...

Yalnızım
içiyorum
tut doldur beni
şerfine zamanın
hayalini kurarken
yaşadığımız o an'ın

Sarhoşum şimdi ..


**
Muzaffer Yıldırım 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..