Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

Üç köfte beş kuruş

Üç köfte beş kuruş
 

Prof. Önners Samanlikus Basına "Kodum mu Oturturum" Hakkında açıklamalarda bulundu...(GAZETELER)


"TÜKORDER" Genel Başkanı, 35 Yıllık Gazeteci ve Yazar Öner SAMANLI,

“YAZIP ÇİZDİKLERİMLE DALGA GEÇENLER

İSMİNİ ŞU KAAAAADA YAZSINLAR,

ONLARI BÜYÜKADAYA, BALIK EKMEK YEMEYE,

DALGA SEYRETMEYE GÖTÜRECEĞİM “

Dedi….. http://www.dalkavuk.com/

ADAMIN KESİNLİKLE YÜZÜNE BAKTIĞINIZDA BİR BİLİM ADAMI GÖRÜNTÜSÜ VAR...

Adamın görüntüsü,

Oldukca ciddi,

Anlaşılıyor ki,

Ciddi memleket meseleleri ile ilgili....

Ciddi Memleket Meselelerini yazıyordum,

Diyor,

Gözlerimin içine sert bakarak,

Eskiden blok mu vardı diyor,

Sovyet blogu,

Doğu ve batı blogu,

SANSÜR VARDI ORALARDA

SANSÜR SANSAR SANMA SAKIN..!

Diyor.....

Milliyet Blog'u bliyor musun..?

Diyorum,

Orada sansür var mı,

Diyor....

EVET KİMİNE YOK

Kimine var diyorum...

NASIL YANİ

ESKİ SOVYETLERDEKİ GİBİ Mİ,

BOLŞEVİKLER VARDI ORADA,

Diyor,

ÜÇ KÖFTE BEŞ KURUŞA,

Yok diyorum....

HERKESE LOLO,

BİZE DE Mİ, LOLO ya,

Var mı öyle bişey..?

Diyor,

VAR DİYORUM....

O zaman bende yazmam orada diyor....!

YAZMAZSAN YAZMA, DİYORUM....

Sanırım yanlış anlamış...

DEMEK BANA, GELMEZSEN GELME DEDİN..!

BEN İBİŞ'MİYİM, LAN...!

Diyor,

Sonra da sert sert yüzüme bakarak:

BEN CİDDİ MEMLEKET MESELELERİNİ YAZARKEN,

KARŞIMDA CİDDİ ve BENDEN BİLGİLİ

BİR ALİM İSTERİM.....

Diyor,

ALİM Diyor da:

Ben,

ZALİM OLMAZ MI, DİYORUM...

"KODUM MU OTURTURUM"

Diyor,

OYSA BEN, ZATEN OTURUYORUM.......

Öner SAMANLI

Kaynak: "TÜKORDER" Genel Başkanı, 35 Yıllık Gazeteci ve Yazar, Muhterem Hemşehrimiz, Öner Samanlı, Ciddi Yazılarını Sulandırma Kararı Aldığını Açıkladı..... "PÖTÜRGE HABER"

,

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..