Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Üç şehir...

Üç şehir...
 



Koltukta kucağımda dergiler, elimde çayım, yağmurun sesini dinliyorum dışarda.Hava soğuk.Derginin birinde şehirleri anlatıyor.Her şehirden bir şey sinermiş ruhumuza oradan ayrıldığımızda.Tadı, kokusu, rengi kalırmış bizde.

Kendi hayatımı düşündüm o satırları okuyunca.Yaşadığım şehirleri.Çeşitli sebeplerden birinden diğerine öncekinin hatıralarıyla gitmişim.İz kalmış kimi derin kimi değil.Kiminin kokusu kalmış saçlarımda, kiminin tadı damağımda.

O şehirler...

Üç şehir...

Hayatımda bir iz bırakan şehirler...

Ankara : Gece Sıhhiye Köprüsü üzerinden bakınca sapsarı ışıklarla aydınlanmış şehir, sarı, sıcacık...Fırından yeni çıkmış ekmek tadında, kokusunda...

İstanbul: Haydarpaşa - Kadıköy vapurunun arkasında gördüğüm ışıl ışıl siyah şehir.Balık kokulu, deniz tadında, aşk kokulu şehir...

İzmir: Buğulu şehir...Gece mavi mavi yanan şehir...Kokusunu bana bırakan şehir...Beni çağıran şehir...Öpücük tadında...






 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..