Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '08

 
Kategori
Blog
 

Üç tane günce yazdım tık yok!

Üç tane günce yazdım tık yok!
 

Rahmetli büyükbabam ve ben.


Ben 1995 doğumlu, sekizinci sınıfa geçmiş ve burada bir şeyler yazmaya çalışan yazar adayıyım.

Şu ana kadar üç adet yazım yayımlandı. Beş tanesi ise reddedildi. Şu anda yazdıklarım sayın editörlerin onayından geçer mi? Bilmiyorum. Zaten MB'ye üye olurken zorluk çektim ve ilk yazılarım yaklaşık iki veya üç gün "onay bekliyor" da kaldı. Burada yazmanın bu kadar zor olduğunu tahmin etmiyordum. Ancak üye sayısının bu kadar fazla olması nedenlerden biridir sanırım.

Neyse konumuza gelelim:

Bu sıkıntıları aştım. Üye oldum. Yazılarım yayımlandı ve ortama aktım. Benim için şimdi bir başka sıkıntı var. Okunma oranım bana göre fena değil. Ancak şu ana kadar olumlu veya olumsuz bir adet bile yorum alamamanın üzüntüsünü yaşıyorum. Kabul ediyorum yaşım bir hayli küçük. Deneyimsizim. Ancak yazı yazmaya çabalayan küçük bir üyeyim. Yazdıklarımda imla hataları da olabilir. Beni uyarırsanız değer katmış olursunuz. Sizlerden yazma inancımın kaybolmaması için desteklerinizi bekliyorum.

Burada yazmaya anne ve babamın önerileri ile başladım. Hatta bu yazıyı babamın küçükte olsa uyarıları ile hazırladım.

Şu ana kadar sayfama tek mesajı gönderen Sn. Turan Yalçın'a teşekkür ediyorum.

Hepinizden olumlu veya olumsuz, bana değer katacak ve yön verecek yorumlarınızı bekliyorum.

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 39
: 3063
Kayıt tarihi
: 18.07.08
 
 

1995, İstanbul doğumluyum. Öğrenciyim. Kitap okumayı, yazı yazmayı, müzik dinlemeyi severim. RBK...