Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Üç'ü yirmi geçe vapuru.

Ayrı masalarda aynı bakışlarla izlemiştik güneşin batışını
Sen de içini çekmiştin bende
Arada bir göz göze gelmiştik ama
Aşık olmaktan korkmuş bakamamıştım
Korkutanlar gelmişti aklıma
Dalıp gitmiştim hayallere

Bana saati sormuşsun
Ben duymamışım
Bu ikinci sormanmış
Dilim birden çözülüvermiş
Bu defa ben sorular sorabilmişim

Kızın buradaki üniversiteyi kazanmış
Onun peşi sıra gelmişsin
Uzun yıllar olmuş eşinden ayrılalı
Yapayalnızmışsın
Tıpkı vedalaştığımız andaki halim gibi

Karşıyaka'da oturduğunu söylemiştin
Ve bu kafeye gelmek için her gün karşıya geçtiğini
Üç’ü yirmi geçe vapurunu hiç kaçırmam demiştin
Ama karşılaşamadık bir daha
Bu gün yine yoktun

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..