Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Uç uç böceğimmm

Uç uç böceğimmm
 

Herkese merhabalar...

Bu hafta sonu 2. yaşını kutlayan bir meleğe bu pastayı yaptım... Ben yaparken çok eğlendim hatta ayrılasım gelmedi. Cıvıl cvıl bıcır bıcır bir uğur böceği. Önce pembe uğur böceği olur mu polemiği gündeme düştü. Ben ısrarla renkli uğur böcekleri olduğunu idda ettim ve biraz araştırınca doğru çıktı … Arkadaşlar en sık görülen rengi kırmızı da olsa uğur böceklerimiz renk renk doğada hayatlarına mutlu mesut devam ediyorlar… tamam pembe de olmaz ama yaratıcılık sınır tanımaz ki değil mi ama.

Hande’ye annesi, babası ve bütün ailesiyle sağlık, mutluluk, huzur içine upuzunnnn ve harika bir yaşam dilerim… Bütün ömrü gülücükler içinde geçsin inşallah… Benim edoşum da pastayı ilk görünce gözlerinin içi parladı, o en sevimli ifadesiyle ‘’ aslı elleyebilir miyim, yiyebilir miyim ‘’ dedi…sonra iyi ki doğdun şarkısını söylemeye başladı … Sonra pastayı Hande ile birlikte yiyeceklerini falan söyleyerek ikna edebildik :))))

Geçmiş olsun dilekleriniz & mailleriniz için çok teşekkürler…şımardım ve sevindim bu ilgiden dolayı …acaba gene mi hastalansam :)))

sevgiler
aslı durkut

 
Toplam blog
: 42
: 1952
Kayıt tarihi
: 22.06.07
 
 

Yemek ve pasta yapmayı çok seviyorum. Pastacılıkla ilgili çeşitli kurslara katıldım ve sertifikalar ..