Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Üç yanlış üç doğruyu götürür

Üç yanlış üç doğruyu götürür
 

Hataları başkaları yapar, peki biz ne yaparız? sorum tüm vicdan sahibi insanlara. Vicdan derken tarafsız olabiliyor muyuz? Kaç kere suçumuzu kabul edip, kaç kere özür diledik. Sürekli yanlışların karşısında durabildik mi? Yoksa işimize geldiği gibi mi davrandık?Siz, ben veya başkaları yatağımıza yattığımız zaman kendimizle yüzleşebildiğimiz zamanlar ne kadar oldu?
Üç yanlış bir doğruyu ancak sınavlarda götürür dostlar, hayat yanlışları hataları affetmez , kimin yaptığı kimin yanına kaldı? Zaman kendi kendine işliyor, hiç bir canlı karşı gelemiyor, her şey ama her şey değişiyor. Yapan yaptığı ile kalıyor dediğim zamanlar geliyor aklıma, oysa ki basit bir sabırsızlıkmış benimkisi. Eden buluyor, şimdi daha iyi analiz edebiliyorum, z aman bana sabretmeyi öğretti, anlamaya başladım ve şunu da iyi biliyorum ki daha öğrenecek çok şey var.

Anne oldum annemi anlamaya başladım, sıkıntı çektim yokluğun ne demek olduğunu anladım, hasta oldum sağlığın kıymetini anladım, sıkıldım evde yanlız kaldım dostlarımın değerini anladım. Yaşayarak öğrenmek lazım derler, yaşadım ve öğreniyorum.
Dünyaya yanlız geldik yanlız gidiyoruz. Daha kötüsü ise hata yapanı değil, kendimizi cezalandırıyoruz. Bu nasıl bir adalet, insan kendine bile adil olamıyor, ihanet edene haydi yoluna demek varken depresyona girip kendi kendine eziyet eden yine biz değil miyiz?
Kendimizden neden nefret ediyoruz? Dibe vurması gereken onlarken dipte bizim işimiz ne? Kahretsin neden neden bir başkası için yaşıyoruz? Ben anlamıyorum bunları, deli olmamak elde değil.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..