Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '09

 
Kategori
Mizah
 

Üç yaşındayım

Üç yaşındayım

Aslan, çakal ve tilki birlikte ava çıkmışlar. Uzun uğraşlardan sonra ancak bir tavşan avlayabilmişler. Bir ağacın gölgesine oturup tavşanı ortalarına almışlar. Genç aslan :

- Bunca uğraştan sonra ancak bir tavşan yakalayabildik. Bu tavşan bizim dişimizin kovuğuna bile yetmez. Paylaşsak, payına itiraz eden olur. Bunu belli birimiz yesin de o bari karnını doyursun, demiş.

Çakalla tilki “olur” demişler. Ama kim yiyecek. Daha yaşlıca olan çakal:

- Bana göre bu tavşanı içimizde en yaşlı kim ise o yesin, demiş.

Öneriyi tilki kabul etmiş. Aslan sormuş:

- Peki çakal kardeş sen kaç yaşındasın ?

-Ben yaşımı tam olarak bilmiyorum ama babam “Nuh tufanında gemide çakal olarak bir annen bir de ben vardım” derdi.

Bu yalana kızan aslan bu kez tilkiye sormuş.

-Söyle bakalım tilki kardeş sen kaç yaşındasın.

-Ben mi aslan kardeş, ben daha yaşlıyım herhalde. Of bellerim bacaklarım öyle ağrıyor ki .Rahmetli anacığım adem peygamberin ne kadar yakışıklı birisi olduğunu söylerdi.

Yalanları dinleyen aslan:

-Anlaşıldı arkadaşlar. Benim yaşımı merak ederseniz, ben daha üç yaşındayım ve bu tavşanı ben afiyetle yiyorum. Var mı itirazı olan? demiş ve tavşanı afiyetle yemiş.


Afiyet olsun mu dediniz?
Yok yaaa!

 
Toplam blog
: 165
: 646
Kayıt tarihi
: 16.02.09
 
 

Recai Şahin: 1941 yılında Fethiye- İncirköy'de doğdum. İlkokul köyümde, ortaokulu Fethiye'de okud..