Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Uçak kemeri korkusu

Uçak kemeri korkusu
 

Şişman uçağa binmesin mi ?


Bugün size bambaşka bir sorunumuzdan bahsedeceğim. Şimdi sizin aklınıza acaba hangisinden bahsedecek diye soru işaretleri mevcut iken hemen onları yok edeyim.

Önemli ve ciddi bir konu hakkında olacak bu sefer ki yazı ve muhakkak sizden de yorum ve başka bir sorun var ise dinlemek isterim. Yazarsanız eğer kesinlikle cevap vereceğim hiç kuşkunuz olmasın.

Evet başlıyorum, çok uzattım zaten ‘’UÇAK KOLTUK KEMERİ’’ büyük yazdım, çünkü oldukça ciddi ve hassas bir konu az önce söylediğim gibi. Yahu cidden anlayamıyorum neden bu kadar insanı görmezden geliyorlar. Bizim bunca derdimiz tasamız varken bu da cabası. Tamam anlıyorum kıyafet bulamamayı (anlıyorum diyorum ama hâlâ daha anlayamıyorum. Milenyum çağını aşalı çok oldu fakat bir türlü Extra Large ürünleri gönül rahatlığı ile bulamıyoruz. ‘’Bu ayrı bir konu zaten’’ ) fakat uçakta koltuk bulamamak nedir abi ya? Bu neyin kafası, bakın size acı ama gerçek bir anımdan bahsedeceğim.

 

Üniversite yıllarımda arkadaşım ile evde otururken ani bir karar verdik. Ve şehir dışına günü birlik tur yapalım dedik. O zamanlar da tabii uygun uçak biletleri yine her zaman olduğu gibi rövaşta e tabi bir de öğrencisin nerede beleş ! oraya yerleş kafası hakim! Neyse kısa kesiyorum, biz bilet aldık (bu indirimli bilet kesinlikle ekonomik sınıf oluyor bilginize) biz tabi deli gibiyiz. Oooo! 50 TL’ye paşalar gibi hem gideceğiz hem de geleceğiz diye sevinçli bir hâl hakim. Akşam hazırladık bavulları, sabah yola çıktık havaalanına geldiiikkkk. (Gelmez olaydık)

Her şey tamam yavaş yavaş merdivenlerden yukarıya doğru ilerliyoruz. (Bu arada ikimiz de ilk defa uçağa bineceğiz) Sonra neyse hostes geldi falan yerimizi gösteriyor. Aman tanrım o da ne öyle dapdar bir koltuk benim neredeyse popişkamın sadece bir yanağı anca sığar. Haydaaaa!! Gel de sinir olma, biz orada ufak bir tartışma yaşadık, arkadaşım da tabii ne yapsın kızcağız beni sakinleştirmeye çalışıyor. Ama ben her zaman ki gibi asıyorum, kesiyorum. Sonra ödediğim paranın neredeyse 3 katını verip business uçtum (Sonuç olarak zararlı yine ben oldum. Ya zaten şişmanım, bir de bu dünya bana karşı sanki )

Öğrencilik falan kalmadı, hatta tarihe geçtim.’’ Business uçan ilk şişman öğrenci hatun olacak tarihe geçtim. Kurcalayın kitapları kesin varımdır. Biliyordum bir gün sesimi duyuracağım zaman olacak diye işte gün bugün. Hahahaha ! Heeyy, pek muhterem hava yolu şirketleri size sesleniyorum. Artık şu koltuklarınızı business hariç büyük yapar mısınız ? Rica ediyorum. Hayır artık kendimi bıraktım ben, zaten o günden sonra hep business uçuyorum. (Gidiyor paracıklarım) Fakat başka öğrenciler business almak mevcudiyetinde mi? (Sonuç olarak tek şişman öğrenci

ben değilim bunun farkındayım) Hayır kardeşim yok öyle bir dünya. Şu koltukları lütfen biraz genişletin ya niye rezil olalım biz? Neden o kadar insanın için de rencide olalım? Neden gururumuz incilsin? Bu konu bence on numara bir sosyal sorumluluk projesi olabilir. Hatta adı bile hazır ‘’EXTRA LARGE UÇMAK BİR AYRICALIKTIR.’’ Hem ne o öyle tıkış tıkış, dapdar koltuklar çok banel. Sizce de öyle değil mi elma yanakları?

 

Bana dertlerinizi sıkıntılarınızı yazın!

Sesimizi duyuralım…

extralargehatun@gmail.com

Twitter.com/ExtraLargeHatun

Instagram.com/ExtraLargeHatun

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ben de yıllardır aynı sorunlardan dertliyim Sevgili Yazarım. Hem koltukların darlığından hem de kemerlerin kısalığından. Ne gariptir ki her hava yolunda kemer uzunluğu farklı. Kimi havayolunda kemer belimi kapatamazken, kiminde de iyi geliyor. Anlamıyorum standart olması gerekmez mi. Uzun yolculuklarda dar ekonomik koltuklar büyük sorun oluyor. Birden fazla kişi gidiyorsanız aradaki kollukları kaldırarak biraz farahlatabiliyorsunuz ama tek başınıza 11 saatlik bir yolculukta hele yanınızdaki kişi de extra large ise düşünün faciayı.Uzun yolculuklarda business class fiatlarını da dikkate alırsanız durum ortada. Ne diyeyim bizi düşünen kimse yok. Gene halinize şükredin diyeceğim. Benim gibi 70 yaşında kalça protez ameliyatlı bir extra largenın uzun yolculuğunu tahmin edin. Ne işin var , otur evinde diyebilirsiniz. Ya evladım çok uzaklarda ise ve ben gitmek zorundaysam.Sevgi ve saygılarımla

GOKOYA 
 25.08.2016 18:39
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 29
Toplam yorum
: 10
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 1493
Kayıt tarihi
: 11.07.16
 
 

Büyük bedenin ışıltılı dünyası* ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster