Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '18

 
Kategori
Siyaset
 

Uçak Konforlu Halde Fransa'ya Uçtu Erdoğanı Taşıyarak

Uçak Konforlu Halde Fransa'ya Uçtu Erdoğanı Taşıyarak
 

Ağustos ayında bir uçak meselesi vardı uzun süre tartışılan. Katar Emiri tarafından hibe edilen uçak meselesi. Hani, Kılıçdaroğlu'nun Erdoğan'a 'derhal uçağı iade etmelisin' dediği uçak meselesi..

Erdoğan'ın 'Katar, uçağı hibe etti. Şahsıma değil, Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nindir o uçak' dediği..

Kılıçdaroğlu'nun 'Türkiye bir şeyhten hibe uçak alamaz, yarın sabah uçak iade edilmeli' dediği uçak meselesi.

Kılıçdaroğlu'nun ısrarla 'Türkiye Cumhuriyeti bir şeykten hibe uçak alacak kadar küçülmemeli. Eğer Erdoğan'ın onuru varsa yarın sabah erkenden o uçağı iade eder. Benim onuruma dokunuyor' diye sabah ezanına mütahakip namazdan hemen sonra iadesini istediği hibe uçak meselesi..

İşte o çok tartışılan uçak onarıldı, boyandı ve neredeyse uçağın yarı fiyatına yenilenerek ilk uçuşunu gazetecilerle Fransa'ya yaptı şekil 1'de görüldüğü gibi.

Uçağın iç mekanı adata saray'ın toplantı salonunu andırıyor.

Bir ihtişam bir ihtişam sormayın..

Yahu biz ne zengin bir ülke'ymişiz de haberimiz yokmuş..

Yap babam masraf yap babam masraf!

Elalemin ülkesindeki cumhurbaşkanı evinden makamına bisiklet'le giderken bizimkiler tuvalete neredeyse helikopterle gidecekler.

Ee zengin ülkeyiz ya..

Zenginlik konusunu bırakalım, şu hibe uçak meselesine devam edelim..

Kılıçdaroğlu Erdoğan'a 'Derhal uçağı yarın sabah iade etmelisin' diyerek Erdoğan'ın söz dinlemeyip uçağın iadesi yerine yenileyerek konforlu haline getirip Fransa'ya gazetecilerle birlikte uçuş yapmasına gülüyorum.

Gülüyorum ne yapayım..

Sürekli olarak Kıkıçdaroğlu'yu eleştirdiğim için bazıları kızıyor olabilir ama ben Atatürk'ün kurmuş olduğu partinin genel başkanı gibi muhalefet yapmasını istediğim için eleştirmekteyim.

Hükümeti iktidarı eleştirirken iki kere düşünerek eleştirmesinden yanayım Kılıçdaroğlu'nun. Önce düşüneceksin 'uçağı iade et diyorum ama gerçekten uçağı iade eder mi?' diye..

Her ikisi de okul çocukları gibi kör ebe oyunu oynuyorlar sanki..

Ülke yönetiyorsunuz ülke eey Erdoğan eey Kılıçdaroğlu..

On sekiz yeğenim var (birileri şimdi parmak hesabı yapıyordur eminim) Şimdilerde 40 yaşın üzerinde olan henüz 3-4 yaşlarındayken iki erkek yeğenime evin avlusunda birbirleriyle yarıştırıyordum 'hanginiz en uzak yere işerse o en güçlü olandır' diye..

Bizim siyasilerimiz de o hesap, politikada sidik yarışı yapmaktan öteye gidemediklerini görüyor ve ülkem adına üzülüyorum.

Hatta çok üzülüyorum..

Yahu ciddi bir konu olmaz mı sizde?

Bakınız 4 çocuklu aile asgari ücretle mücizeler yaratarak geçimini sağlamaya çalışıyor memlekette. Biraz da o konulara eğilseniz diyorum..

Bir ana muhalefet lideri uçağın geri iade edip edilmeyeceğini iyi düşündükten sonra politikasını sürdürmeliydi. Ben böyle düşünüyorum.

Erdoğan bugüne kadar hangi sözünü dinlemiş de uçağın iade etmesini istiyorsun eey Kılıçdaroğlu?

Havaya muhalefet etmekten başka bir şey değil senin yaptığın..

Büyük düşünün büyük!

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..