Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '08

 
Kategori
Anılar
 

Uçakta bir sürü Fenerbahçeli vardı Dilmen

Merhaba sevgili arkadaşlar;

Daha önceki yazımdaki düşme hadisesine üzülen arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Düşenin dostu olmaz denmiştir ama benim sizler gibi arkadaşlarım var ne kadar şanslıyım ben hem geçen sene evin balkonundan bahçeye düşüp limon ağacının altında serilip yatarken bir an içimde bir kedinin var olduğunu düşünmeden edemedim.

Bu düşmenin sonunda sadece dizimi taşa vurmanın dışında bir şey olmadı ama maalesef benden bıkan doktor beni fizik tedaviye yolladı. İlk gittiğimde acayip sıkılacağımı hissettim ben ayni yerde on dakikadan fazla oturamam ben acayip hiperaktifim ama ne yapıyorum yarım saat yatıyorum ayağına bir alet bağlıyorlar sonrada birkaç alette çalışıyorum.

Bir ara ben aynada ki halimize baktım ben traplen gibi bir alet üstünde zıplıyorum, diğer bir bey kol çekme işlemi yapıyor, bir başka bayan ayak çalışıyor derken bir anda içimden kahkahalarla gülmek geldi zıplarken dedim ki başımızdaki doktora ya işte ünlüler sirki burada herkes güldü doktor dedi ki iyi ki geldin seni tanımaktan sevinçliyiz. Bir de ben sevinçli olsam düzelmek istiyorum. Yüksek topuklu ayakkabılarımı giymek istiyordum.

Bu arada beni tanıyanlar fanatik bir Galatasaray taraftarı olduğumu bilirler. İki sene kadar önce bir şubat günüydü İstanbul a gidiyordum. Havaalanında uçağın kalmasını bekliyorum.Bir gün öncede İzmir de Fenerbahçe takımıyla Avusturya sanıyorum maçı varmış bir anda yakışıklı erkekler girdi bunlarda ne derken bir baktım Rıdvan Dilmen arkasından o zaman ki teknik direktör Daum spor yazarları anladım ki maçtan vardı ve de İstanbul a dönüyorlardı.

Uçağa bindik eh bayan yanı diyemiyorsun ya yanıma da Rıdvan Dilmen oturdu onun yanına başkaları Duam da ön sırada oturuyor.Sporcu camea sı yolcudan daha fazla uçakta dağıtılan malum ikram sırasında bir ara uçak hava boşluğuna girdi demek ki farkında olmadan tepki vermişim ki Rıdvan Dilmen bana dönüp "Uçaktan korkar mısınız?" dedi.

Hafifçe güldüm "Ben uçaktan değil, olursa bir şey bu kadar Fener bahçeliyle ölmekten korkarım." dedim. Döndü gülerek yüzüme baktı sen dedi kesin Galatasaraylısın evet dedim o sırada duam da döndü olayı ona anlattı Rıdvan Dilmen o da bana döndü cim bom ha dedi.

Evet bazen lider olmasak da yenilmiş olsak da ya da şampiyon olsak da ben hep sarı kırmızı diyeceğim.Fener bahçeli arkadaşların dediği gibi bir gün herkes fenerli olacakmış ya evet ama herkes bir günlüğüne fenerli olsa da 364 gün cim bom lu olacaklar diyorum sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..