Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

17 Ağustos '07

 
Kategori
Mizah
 

Uçan arabam !

Uçan arabam !
 

Uçan arabalar çıkacakmış!!! Evet 20 yıl sonra artık bizim de aynı Jetgıllerde olduğu gibi uçan arabalarımız olacak... Nasıl olacak bilemiyorum ama gözümün önünde ilginç manzaralar belirlemeye başladı..

İşe gidiyorum.. Kapımın önünde havalanmayı bekleyen aracım.. Atlıyorum hemen.. Yavaş yavaş göğe yükseliyorum.. Yanımdan geçen uçakaraba daha hızlı benden.. Demek ki bu daha yeni model.. Hay aksi ! Bak işte böyle kaplumbağa gibi gidersen ışığa yakalandın işte.. Tabii kırmızı ışık olmadan olurmu !! Duruyorum..

Aaa deminki araba durmadı ışıkta.. Geçti gitti yanımdan.. Kuralsızlık hava da bile mevcut demek ki.. Neyse ışık yeşil geçebilirim.. Benzin de bitmek üzere.. Şu apartmanın çatısına kurulmuş olan benzin istasyonundan benzin alayım.. Pompacı da bir tuhaf canım. Sanki bana uzaydaymışız gibi servis yapıyor.:)) Kıyafeti de bir tuhaf geldi.. Astronot gibi giyinmiş sanki.. Neyse buna takmayayım aklımı şimdi..

Zaten akılımın iplerini iyicene salmış gibiyim bu aralar..Trafik çok akıcı..Arada uçaklarla karşılaşıyorum.Aman canım onlar da çok centilmen..Hemen sellektör yakıp yol veriyorlar..Doğrusu ilk başlarda zor oldu bu görüntüye alışmak ama.. Yaklaştım işyerime..Eskiden 1 saatte aldığım bu yolu artık 10 dakika da alıyorum..Oh ne rahatlıkmış bu uçakaraba !!!

Şimdi bilmeyenler için söyleyeyim..İneceğiniz mevkii neresi ise onun yakının da ki piste park etmek zorundasınız..Öyle yol ortasına gelişi güzel park etmek yasak !!! Ciddi cezalar var..Evinize ulaştımı sorun yok..Orda yine eski usül park yapabilirsiniz.. Uygun piste iniş yapmak üzere vitesi "alt" vitese alıyorum..Bu vites çeşidi sadece uçakarabalara özel..Havalanırken de "üst" vites var.. Yavaşça iniyorum ..

Güzelce park ettikten sonra anahtarımı görevliye veriyorum..Kural böyle..İşime erkenden ulaşmanın rahatlığıyla yürüyorum..Akşam oldu .. Yetişmem gereken sinema seansına yarım saat var..Hemen biniyorum uçakarabama..Hızla havalanıyorum bu sefer..Kaybedecek vaktim yok..

Aman Tanrım !! Oda ne...Kara bir bulut..Eee tabi bu kadar tepeye çıkarsan olacağı buydu..Önümü göremiyorum..Farlarım açık ama yeterli olmuyor.. Yağmur başlıyor..Hemde ne yağmur..Kara trafiğinde yağmur yağdığın da sadece trafik tıkanırdı..Ama burda durum daha da vahim..Çünkü bulutlar sanki koşarcasına üzerimden geçiyorlar gibi..Bir yandan da rüzgar..Savuracak sanki uçakarabamı..Panik yapmamalıyım..Rölantide tutuyorum uçakarabamı..

Yavaşça uygun bir yere ineceğim ama nereye..Herkes benden önce davranmış inmiş tabii..Ben yine kaplumbağa hızında kalmışım..Neyse zaten yaklaştım sinemaya..Off bu sefer de yer yok gibi gözüküyor buradan..Tabii herkes alıştı bu uçakarabaların rahatlığına, toplu taşıma aracı kullanan hemen hemen hiç kalmadı..Küçük bir yer görüyorum..Sığarmı sığmaz mı bilmiyorum ama deneyeceğim..Evet sığdı çok şükür..Film başlamak üzere ..

Saat geç olmuş.. Hemen eve gitmeliyim.. Zaten çok karanlık hava bir de yağmur var.. Ama akşam trafiği yok bu sevindirici.. 8 dakika da evdeyim.. Hiç de yorgun değilim üstelik.. Güzel filmdi diye düşünürken uyuyakalmışım.. Rüyam da eski kara trafiği gözümün önünde .. Arabalar zincirleme olmuşlar üzerime geliyorlar.. Benim uçakarabamı hedef seçmişler !! Hayır ! hayır ! bırakın o benim... Sıçrayarak uyandım.. Kapının önüne heyecanla baktığım da uçakarabam beni bekliyordu, sabah ki havalanmasına hazır şekilde !!!


17 Ağustos 1999.. tarihinin getirdiği elemi unutmamak dileğiyle..

Blog önerilerim..

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=30277
hasim'ce
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=54082 Yeşim Özdemir
 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..