Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '08

 
Kategori
Felsefe
 

Uçmak istiyorum

Uçmak istiyorum
 

Pulsar; kalp gibi bulunduğu nebulanın merkezinde ritmik atım yapan yıldız kütlesi.


Uçmak istiyorum; arıkuşu kadar çevik, kelebek misali kıvrım kıvrım, kartal gibi atik tüm yeryüzünde dolaşmak. Bunaldım iki boyutun kalıplarından; derin derin nefes almak, sınırsızca yukarılara tırmanmak...

Uçmak istiyorum; Yeryüzünden çıkmak, karanlığa akmak, aya uğrayıp seyre dalmak, güneşte içim içim ısınmak, Satürn'de raksa girip dönmek, ardından Samanyolu'na süzülmek...

Uçmak istiyorum; ışığa eşlik etmek, zamanı tüketmek, maddi bir bedenle maddenin ötesinde tüm yıldızları ziyaret etmek...

Uçmak istiyorum; çiçeğime bir avuç toprak Vega'dan, uğur niyetine meteor taşı Andromeda'dan, kuyruklu yıldız sırtında Ülker'den, Siriüs'ten, Orion'dan buram buram esinti getirmek...

Uçmak istiyorum; en sınıra ulaşmak, evreni noktaya sığdırmak, gözlerimi ufka dikip galaksileri kucaklamak ve
ben varım demek...

Sonra bir şarkı söylemek engin ve dingin bir kıvamda... Bir damla gözyaşı dökmek bir şiir okurken... Kendimi kucaklamak ardından, tüm varlık anlamında. Sonra kollarımı açarak dönmek, dönmek, dönmek... Dönerken etrafımdaki kütleyi çekmek ve daha hızlı dönmek. Dönerken büyümek, büyürken dönmek.

Nihayet bağrımdaki yangınla ateşe bürünmek, bir yıldıza dönüşmek...

 
Toplam blog
: 72
: 1949
Kayıt tarihi
: 11.10.06
 
 

Yazar 1975 Ankara doğumludur. Monterey Postgraduate School / California'da bilgisayar bilimi dalı..