Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Uçmayı seviyorsan...

Uçmayı seviyorsan...
 

Yuvarlak ahşap bir toplantı masası, iskemleler…

Üzerinde iz kalıyor diye nefret ettiğim cam sehpa…

Karlı günlerin sıcak dostu, kör katalitik…

Şimdiye kadar hiç kullanmadığım, yıllardır aynı köşede duran mağrur askı…

Misafirlerimi ağırlayan yumuşak kalpli, vefakâr iki siyah koltuk…

Dört tablo…

Parmağımla ezip, helalleşmeden öldürdüğüm sigaraların, kimsesizler mezarlığı, kül tablası…

İhtiyaç anında camı kırıp okuduğum kitaplar…

Kızdığım zamanlarda, defalarca duvara fırlatmama rağmen şimdiye kadar hiç tepki göstermeyen asil telsiz telefon…

Köşedeki örümcek ağı…

Duvarlarda yankılanan küfürlerim, kahkahalarım…

Kem ve meraklı gözlerden saklanmamı sağlayan kırmızı jalûziler…

İçimi döktüğüm bilgisayar…

Kapıdaki yumruk izim…

&&&

Beş dakika sonra ne olacağını bilmeden, yıllık ne planlar yaptım bu ofiste!

Ne hedefler koydum…

Bata çıka ne hayaller peşinde koştum…

Ne çok nefes aldım…

Ne çok yaşadım…

&&&

Bitişlere üzülmek yerine başlangıçlara sevinenlerdenim ben…

Çocuklardan ayrılacağım için içim biraz buruk, hepsi bu…

Duygu yeni değil ama başka yerlerde başka bizim çocuklar da bırakmıştım zamanında…

Sonra başka çocuklar, bizim çocuklar olmuştu…

Hayat işte!

&&&

Şimdide bunları yaşıyor,

Koleksiyoncu olduğumuzu bilmeden, nadide anı ve insan biriktiriyoruz…

Yüzler, saçlar, mimikler zamanla “ bir keresinde” diye başlayan hikâyelere dönüşüyor, nedense hep güldüğümüzü hatırlıyoruz…

Tesadüfî görüşmelerde hal hatır soruyor, rastladığımız adamı, hatırladığımız adamla karşılaştırıyor, anlık cümleler kuruyoruz…

“Kilo almışsın dostum!”

Telefonlaşırız, görüşürüz, irtibatı kopartmayalım” diyerek ayrılıp, yıllar sonra, ışıklı bir alışveriş merkezinin karmaşasında, şans eseri yüz yüze geldiği eski arkadaşına, araya giren zamanın verdiği utançla başka ne söyleyebilir ki insan?

&&&

Şairin dediği gibi;

Kendi kendime konuştum bazen evimde
Hem k
ızdım hem güldüm halime
Sonra dedim ki “söz ver kendine”
Denizleri seviyorsan dalgalar
ı da seveceksin.
Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin.
Uçmay
ı seviyorsan ...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..