Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Ücretmenim, ücretmenim

Ücretmenim, ücretmenim
 

part-time öğretmen


Kepazezeyle seçtiğim sensin

Öğretmen diye sevdiğim sensin

Bütün dünyayı gezdim dolaştım

Anladım ki tek sevdiğim sensin

ücretmenim, ücretmenim

Dert ortağım benim

Biricik sevgilim

Söyle senden başka kimim var benim

Senden uzakta dersler boş geçip gider günlerim

Bir gün görmesem seni özlerim

Başka birini sevemem artık

Gelmesen bile seni özlerim

ücretmenim, ücretmenim

Dert ortağım benim

Biricik sevgilim

Söyle senden başka Kimim var benim

NOT:1-BU YAZI MİLLİ EĞİTİMİN ÖĞRETMEN ATAMASI YAPMAYIP ONUN YERİNE İNSANLARI KADROLU ÖĞRETMENİN YARI FİYATINA ÇALIŞTIRMASINA KARŞI BİR TEPKİ OLARAK UYARLANMIŞTIR.

2-http://www.nomorelyrics.net/tr/sozleri/374-Dert_Ortam-sozleri.html

 
Toplam blog
: 9
: 513
Kayıt tarihi
: 10.09.10
 
 

Pamukkale Üniversitesinde felsefe üzerine Yüksek Lisans eğitimi almaktayım. Artık felsefe, edebiy..