Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Ücretsiz arayın

Hayatımızı etkileyen o kadar çok hastalık türedi ki, artık nasıl korunacağımızı şaşırmış durumdayız. Hele kadınları ilgilendiren Meme Kanseri. Çoğumuz henüz hastalık hakkında yeterli bilgiye sahip değiliz.

Ben elimden geldiğince okumaya, öğrenmeye çalışıyorum. Geçenlerde bir müzik markette pembe bileziklerden satıldığını gördüm ve hemen aldım. Bugün de konu ile ilgili bir yazı okudum. Yararlı olacağı düşüncesiyle sizlerle paylaşmak istedim.

Türk kadınlarının meme kanseri konusunda bilinçlenmesi için çalışan bir kozmetik markası; Türk Kanser Araştırma ve Savaş Kurumu'nun da desteğiyle Meme Kanseri Bilgilendirme Hattı'nı hizmete sokmuş. Yetkililer, kadınların 09.00-17.00 saatleri arasında ücretsiz telefon hattını arayarak uzman hemşirelerden meme kanseriyle ilgili tüm sorularının yanıtlarını alabileceklerini belirtmiş.

Ücretsiz hattının numarası 0800 314 99 99

Umarım faydası olur.

SAĞLIKLI GÜNLER diliyorum.

 
Toplam blog
: 8
: 1121
Kayıt tarihi
: 15.08.07
 
 

35 yaşında lise edebiyat mezunu, 5 yaşında kızı olan bir anneyim. Kendimi geliştirmeyi çok severim. ..