Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '19

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Ücretsiz

Devlet = Hizmet
Devlet = Sen, Ben, Biz
Halk = Sen, Ben, Biz
 
Mantık Sorusu?
Ben, Bana neden ücret karşılığı Hizmet veriyorum?
 
" Kominist misin yoksa?"
Değilim. Olsam da olur, farketmez. De,
Benim önerilerim daha kapsamlı ve de güncele uyarlı.
 
Belediye Hizmetleri öncelikli, TÜM, Devlet Hizmetleri, ÜCRETSİZ olmalıdır.
Elektrik, su, ısınma, Barınma, Eğitim Öğretim, toplu taşıma, ulaşım vs vs.
 
Vergi, zaten olmamalı.
 
Devlet nasıl geçinecek?
Halkının sırtından değil.!.
 
Matematik ile kâlem kâlem anlatacağım.
 
Biraz hayal edin.
Düşünce üretin.
 
Olmaz ki, deyip
Karşı çıkanlar, 
1) Ülkeyi Soyan Beleşçiler,
2) Sömürülmeyi kanıksamış düşünce yoksunları.
 
Olur, Olur..
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..