Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Uçtu uçtu yazım uçtu

Uçtu uçtu yazım uçtu
 

Sizin de yazınız kayboldu mu ?


Sizin hiç yazınız kayboldu mu? Özenerek, düşünerek yazdığınız yazınız.

Benim gitti gitti gitti !!!!!!! Rahmetli Adile Naşit gibi mi oldu? Bu üzüntüyle onu da anmış olalım . Oturdum ve başladım yazmaya içimden ne geldiyse demeyeyim kendimce birşeyler işte . Yazdım güldüm konuştum kendi kendime . Son incelemeleri yaptığım sırada resmi de ekledim, eklemez olaydım gitti gitti gitti !!!!!

Gitti yazım gitti ama nereye gitti silindi kesin bulamadım çok üzüldüm keşke bir yöntemi olsa da yazımı bulsam tekrar aynısının tıpkısını nasıl yazacağım . Sanırım başka bir blogta daha okumuştum kaybolan bir yazıyı ama anımsayamadım silindi mi acaba :( kaybolan yazınızı buldunu zmu hiç ???

 
Toplam blog
: 118
: 3309
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bilgi büyük adamı alçak gönüllü yapar, normal adamı şaşırtır, küçük adamıysa kibirlendirir.. ..