Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '08

 
Kategori
Anılar
 

Uçtuum!!!

UÇTUUUUM:):):):) Evet uçtum, Fethiye-Ölüdeniz'de yamaç paraşütü yaptım.
Ben yükseklikten acayip dercede korkarım.Ama şuna inanırım "Korkuların üzerine gitmek onu yenmektir" Tabi üzerine gidene kadar benden neler gitti siz tahmin edin:)
Gelelim macerama; henüz ilkbahar, sezon yeni yeni kıpırdanıyor.Kafama koydum ya illa yapmam gerekiyor.Etrafımdaki herkes beni durdurma çabasında "sen delisin, canına mı susadın" gibi birsürü laflar.....Umrumda bile değil çünki çok istiyoruuum...Neyse üç günlük tatil planı, firmaya varış, hazırlıklar vs. 1960 mt Babadağı'ndayım.
Çok gergin ve de heyecanlıydım.Sevgili pilotumun kısa brifingi derken...
Herşey tamam sanırım, son olarak paraşüt ve birbirimize bağlandığımız kemerlerin kontrolü, ilk adım veeeeeeeeee ayaklarım yerden kesildi.
İşte uçuyoruuuuuuuuuuum.....Allah'ım inanamıyorum.O koca dağlar, olağanüstü Ölüdeniz manzarası sanki harita gibiler...Uzun süren merakım, hevesim ve heyecanım gerçek oluyor.Bir kuş gibi uçuyorum, gökyüzündeyim, rüzgarla dans ediyorum, dünyada yaşanılabilecek en büyük zevk.....Vücudum adrenalin salgısından uyuşmuş gibi....Mutluluk bu olsa gerek diye düşünüyorum.Bu yaşıma kadar yaşadığım en büyük mutluluk buydu çünki....Özgürüm, dünya ile bütün bağlarım kopmuş, sanki başka bir boyuttayım....Yaklaşık yarım saat gibi bir süreyi bütün bu duygularla ve inanın hiç abartmıyorum yüzümdeki aptal gülümsemeyle noktaladım.
Her güzel şeyin sonu olduğu gibi yumuşak bir inişle karadayım:(:(:( Şoktayım....Uçtum galiba:) Düşünebiliyor musunuz yeryüzü ile gökyüzünün birleştiği yere kadar uçtuuuuuummmm.
İyi ki cesaret edip yapmışım.Bu tarif edilemez duyguyu kesinlikle herkesin yaşamasını tavsiye ederim.
Tekrar yapar mısın derseniz?Cevabımı sanırım tahmin edebiliyorsunuz.....
Sevgilerimle....


 
Toplam blog
: 3
: 445
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

10 yıldır İstanbul' da yaşıyorum ve evliyim .Özel şirkette sağlık personeli olarak çalışıyorum.Hay..