Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Uçuk pembe

Uçuk pembe
 

Masumiyet


Ruhumu estetize edecek her şeyle, balığın una bulanması gibi sarmalanmak istiyorum şu günlerde. Oldum olası çok sevmişimdir uçuk pembe rengi. Onun o saflığı temsil edişi ile, hayal etmeye sevk eden uçuş uçuş büyülü görselliği ... Evimin her köşesinde bir sanat eseri olsa mesela. El emeği ile yapılmış yastıklarla bezense koltuklar, ahşap saatler süslese duvarlarımı…Ve şık fincanlarla içerken çayımı, arka planda hep hoş bir müzik, burnuma anne elinden çıkmış tarçınlı kek kokusu gelse… Akşamları bir kadeh şarap güzelleştirse, mumlar yansa her köşede. Bilge sohbetlerle yıkansa ruhum, sadece güzellikten bahsedilse ve iyilikler için dualar edilse hep birden.

 Fotoğraf kareleri olsa gümüşten çerçeveler içinde, hep mutlu anıları gösterse resimler, gülen yüzler ve  coşkuyla kucaklaşmış insanlar. Güneş okşasa yüzümü sabah balkondan seyre dalarken. Yağmur ıslatsa saçımı akşam evime yürürken ve bilsem sabah yeniden yeşereceğini gece saklanan huzurumun. 

Mevsimler bana gelse, ben yerimde saysam, onlar değişse. Bahar olsa. 

İnsan parmaklarına hayran olsam piyano dinlerken, notalar büyülese  her hücremi …Alıp götürse ruhumu tınılar, kaybetsem bir süre benliğimi...

Sadece ben olsam.

 
Toplam blog
: 33
: 2445
Kayıt tarihi
: 08.08.08
 
 

    ..