Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Üçüncü Boğaz köprüsü!

Üçüncü Boğaz köprüsü!
 

Üçüncü köprünün güzergâhı bence iyi! Keşke ikinci köprünün güzergâhı orada olsaydı da üçüncüye gerek duyulmasaydı.

İstanbul’un trafiğini rahatlatacak bir çözümdür bu.

Bunu laf olsun diye söylemiyorum. Bildiğim konular bunlar. Kınalı- Fatih Sultan Mehmet köprüsü yolu yapılırken ben de

Haramidere bağlantı yolunda iş yapıyordum. Her sabah ya evden ya da Doğan Medya Center’in karşısındaki şantiyeden Haramidere’ye giderdim. Bu arada otoyolun ruhuna aykırı bir şey vardı. Mahmutbey gişelerinden gelen otoyol direkt Aksaray istikametine gidiyordu. Köprüye gitmek için tali yola sapmamız gerekiyordu. Bu Türkişi bir şey olmuştu. Ana arter devam etmeli Aksaray çıkışı otoyola bağlanmalıydı. Hatta bunu bizim şirketin proje müdürüne söyledim. “Böyle saçmalık mı olur” dedim. Allahtan birkaç yıl sonra değiştirdiler o güzergâhı!

Otoyollara bağlantı yolları kısa tutulmamalıdır. Tıkanmalar burada başlıyor. Bir de bağlantı yolları birbirlerinden uzak olmalıdır. Yan yollardan otoyola kısa mesafeli girişler yolu tıkıyor. Buna bağlı olarak da şehir içi trafiği de sıkışıyor.

Üçüncü köprü yapıldığında büyük ihtimalle trafik sorunu kalmayacaktır. Tabi bağlantı yollarının durumu çok önemli.

Hayırlısı.

Not. Bu yazımı okumuştunuz daha önce. Görüşlerimin paralelinde yeni bir yazı da yazacağım.

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..