Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Üçüncü Boğaz köprüsünün ismi ne olsun?

Üçüncü Boğaz köprüsünün ismi ne olsun?
 

Özellikle hanımlar ne kadar mızımızlansalar da üçüncü boğaz köprüsü yapılacak arkadaşlar!

Yok doğal denge bozulacak, yok rant olacak gibi mazeretler üretiyorlar. Sanki kendi doğal dengeleri aynı kalmış!

Ben sabahtan beri ismi ne olmalı diye kafa yoruyorum!

Bunu tartışmaya açmak istiyorum anlayacağınız!

Aklımdan geçenler şöyle!

1- Rant köprüsü!

Rant kelimesi öyle korkulacak bir kelime değildir! Öyle olsaydı laboratuar görevlilerine laborant denmezdi diye düşünüyorum!

2- Mevlana köprüsü!

Bilindiği gibi Mevlananın güzel bir sözü vardır! “Ne olursan ol geç!” Köprüden geçişi teşvik amacıyla girişlere bu sözün konması iyi olur kanaatindeyim!

3- Emine Sultan köprüsü!

Ertuğrul Gazi’nin hanımının ismini taşıması da ayrı bir anlam katabilir!

4- Angela Merkel köprüsü!

Bu isim de AB katılım sürecinde ilişkilerimize köprü olmaya vesile olma babında uygun olabilir!

5- Kwai Köprüsü!

Bu benim tercihimdi!

Arkadaşlar durum bu!

Siz de birşeyler düşünün!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..