Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '07

 
Kategori
Mizah
 

Üçüncü Dünya Savaşı çıktı, aldınız mı?

Üçüncü Dünya Savaşı çıktı, aldınız mı?
 

Bizim çocukluğumuzda büyüklerimizin çok büyük korkusu Üçüncü Dünya Savaşı'nın çıkmasıydı. Öyle ya. Savaş çıkarsa Doğu ve Batı blokları arasında çıkacak ve muhtemelen nükleer bir savaş olacaktı. Mazallah nükleer bombalar dünyayı yok edecek ve hepimiz ölecektik. Nasıl ölmeyelim. ABD ve SSCB karşılıklı olarak bir çok ülkeye nükleer füzeler yerleştirmişlerdi. Bilmem ne merkezinden düğmeye basılacak ve ülkeler yok olacaktı.

Rahmetli anneannem bu Üçüncü Dünya Savaşı korkusunu epey bir abartmış bize karşı sürekli olarak kullanıyordu. Özellikle de bana karşı. "Bana bak. Bir daha ayakkabılarımın içine işersen Üçüncü Dünya Savaşı çıkar ona göre." Çocuğuz ya. Yersen. "Ayakkabının içine işemekle savaş mı çıkar anneanne ya" diyecek bilinç yoktu bende. İnanmıştım. Bu nedenle o uyarıdan sonra çişimi anneannemin oda kapısına yapmaya başladım. Kapıya işemem Üçüncü Dünya Savaşı'nı çıkarmasa da anneannemle benim aramda bir iç savaş çıkarmıştı. Savaşın sonunda anneannemin odasını tamamen işgal ettim ve emekli maaşının önemli bir kısmı ile her ay bana oyuncak alması karşılığı işgale son verdim.

Çocukluğumuz ve ilk gençlik yıllarımız Üçüncü Dünya Savaşı korkusuyla geçti. Yıllar geçtikçe ve soğuk savaş da sona erince Üçüncü Dünya Savaşı gündemden düştü. Bende büyüdüm tabii. Ve çişimden savaş çıkarma olasılığımda ortadan kalktı. Anneannemin ömrü vefa edipde tanıklık edemediği Üçüncü Dünya Savaşı da çıktı nihayet.

Dünyada ilklerin ülkesi ABD önce Windows'u arkasından da Üçüncü Dünya Savaşı'nı çıkardı. Yalnız bu savaş bizim çocukluğumuzda korktuğumuz gibi bir savaş değil. Nükleer bomba falan kullanılmıyor. Onun yerine dolar kullanılıyor. Soğuk savaş sonrası dünyaya egemen olan sıcak ABD parası ülkeleri işgal ediyor ve soyup soğana çeviriyor.

Enteresan bir savaş bu. Öyle ki savaşın başladığını, ülkenizin işgal edildiğini falan çok sonra anlıyorsunuz. Organ mafyası gibi işliyor savaş. Bir sabah bir uyanıyorsunuz ki, "Anaaaa. Böbrek gitmiş. Dalak gitmiş." IMF Hospitol'dan Operatör Doktor George W. Bush'un yönetimindeki ameliyat ekibi ülkenizi soyup soğana çevirmiş.

Hani şimdi, "Türkiye, Ortadoğu'da ateşlenen savaşa girecek mi girmeyecek mi? " diye tartışılıyor ya. Çok komik. Biz ne yapacağız oradaki ufacık savaşı. Biz Üçüncü Dünya Savaşı'nın içindeyiz zaten. Hem de yıllardır. Hava, deniz ya da kara değil para savaşı bu. Hala bazılarımız Üçüncü Dünya Savaşı'nın çıktığının farkında değil. Bu yüzden haber vereyim dedim. Üçüncü Dünya Savaşı çıktı. Aldınız mı?

Eyvaah. Bu arada oğlum ayakkabılarıma işiyor. "Heeey. Yapma oğlum. Bak Dürdüncü Dünya Savaşı çıkar ona göre haaa!"

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..