Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Üçüncü köprüye üçüncü yazı!

İki yazımda da üçüncü boğaz köprüsünün yapılmasını desteklediğimi beyan edince yağmur gibi tepki yorumları geliyor.

Hadi nisan yağmurları gibi olsa barajlar dolar İstanbul’un bir yıllık su ihtiyacı karşılanır derim ama bunlar temmuz yağmurları gibi arkadaşlar!

Yeterli altyapı olmadığı için dereler taşıyor, meraları ve bodrumları su basıyor, şemsiyenin ucu kara oluyor!

Vakayinüvis Hanımefendi de Allahlık bir yorum yazmış bana!

Karınca duası gibi!

Yayınlasam bir türlü, yayınlamasam musakka hesabı şaşırdım kaldım! En sonunda sizle paylaşayım da günah benden gitsin dedim! ( günahı okuma sayısına böleceğim!)

“ Köprüye gerek yok! Boğazı dolduralım! Humuslu toprakla doldurduğumuz boğaza iğne yapraklı ağaçlardan dikelim. Böylelikle yanına yaklaşılmaz ve orman kıyımını da engellemiş oluruz! ”

Böyle yorum mu olur arkadaşlar?

Mesajla uyarayım dedim!

“Hocam bu yorumun gayrıciddi! Yayınlarım ama önce şuna cevap ver! Rumelifeneri ile Ahırkapı feneri arasında kalan o kadar deniz suyunu ne yapacaksın?”

Anında geldi mesajı! Demek onu da düşünmüş önceden!

“ Kolay! Arıtmadan geçirir, suyunu, tuzunu ayrıştırır, suyunu yağmurlama sistemiyle tekrar doğaya kazandırır, tuzunu da sanayide değerlendiririm! Tuzlu fıstık ve cips üretiminde mesela!”

Şimdi buna ne cevap vereyim ben?

Tekrar mesaj gönderdim!

“ Karadeniz kıyısındaki ülkeler razı olur mu buna Hocam? Denizaşırı gemileri var! Gelecekler Marmaraya ki yolda iğne yapraklı ağaçlar! Ne olur biliyor musun?”

Anında cevabı geldi!”

“Tekerleri mi patlar! Yeni bir boğaz yolu açmaktan bahsetmişti rahmetli Ecevit! Petrol tankerleri için! Hatırlamıyor musun? Orayı faaliyete geçiririz onlar da oradan geçerler! Bu kadar basit!”

Ben de bir mesaj çektim!

“İyi de oraya da köprü lazım olmayacak mı?”

Mesajını bekliyorum!

Göndermedi!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..