Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

Uçurumun kar olsa...

Uçurumun kar olsa...
 

Resim: Alıntı


Sevdan bana yar olsa

Uçurumun kâr olsa

Atlamayan zül olsa

Paydaşım olur muydun?


Hadi gel kâr’ım ol

Gel zül’üm ol

Gel yarım ol

Hercai

Kızlar! … Ve de kızanlar… :))

Üç gündür ortalıkta görünmüyorum diye sevinmiştiniz değil mi? Boşuna sevinmeyin. Geldim, yuvama döndüm. :))

Açıkçası ben işi büyüttüm. Klip işine soyundum. Bi daha ne zaman giyinirim bilmem :)) ama acayip para var bu işte. Yakında zengin olur sizi görmezsem şaşmayın. :)) Uğraşıyoruz, didiniyoruz, saçımızı süpürge ediyor, yemeyip, yediriyor, giymeyip giydiriyoruz, pardon klipler hazırlıyor, linkler veriyoruz size; insan bi merak edip bakar değil mi? Bu kız bişey koymuş da buraya, nedir, ne değildir diye…

Yok. Bir tek bakan yok. Arkadaşlar o verdiğimiz linkler için ne kadar uğraşıyoruz biz burada biliyor musunuz? Kaç geceler uyumuyoruz. Onun için kafamı bozmayın, verdiğim linklere tıklayıp, bizim ilk klip işi nasıl olmuş bi fikir beyan edin, yorumlayın. Eleştirilere açığım ama bunların ilk işlerim olduğunu, yani bu işte daha yeni olduğumu, önümüzdeki dönemlerde kendimi daha da geliştireceğimi farz-ı mahal ederek, bu mahiyette, :)) yapın eleştirilerinizi. Acımasız olmayın uleyn! :))

Size ilk üç klipimin linkini vereceğim. İlki yukarıda bir kublesini yazdığım hercai klipim.

Nil! Bak yenisini yaptım. Diğerlerini de yenileyeceğim. :))

http://www.dailymotion.com/video/xcukfx_ayryntyda-gezinmek-hercai_shortfilms

İkincisi:

Sana geldim dün akşam izlerin yoktu

Yoluma akıp gelen gözlerin yoktu

Gelişlerimi, gülüşlerimi, sevişlerimi

Kapıda karşılayan kucağın yoktu

Eveeet.... İşte yenisi. Esintiler...

http://www.dailymotion.com/video/xcwxbu_ayryntyda-gezinmek-esintiler_shortfilms

Yarın öleceğim sevgili

Kışın habercisi romatizma ağrıları gibi gelişi…

Öyle sessiz.

Öyle sinsi/ mi?

http://www.dailymotion.com/video/xcz3jb_yaryn-oleceyim-sevgili_shortfilms

Hadiyin bakim. Bekliyorum yorumlarını dört gözle… :))

Hızır değneğini mi batırmış ne?

http://www.dailymotion.com/video/xcwp9u_hyzyryn-deyneyi-ayryntyda-gezinmek_shortfilms

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..