Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '12

 
Kategori
Eğitim
 

Uçuşa hazır olun

Önümüzdeki öğretim yılından itibaren çocuklarımız Kuran öğrenmeye başlayacaklar. Ders, seçmeli de olsa, kimin nasıl öğreteceği bilinmese de, Kuran öğrenmek, (öğrenmek diyorum) güzel bir şeydir. Birileri öğretecekler, çocuklar da öğrenecekler. Kuran da neler yazıldığını değil, öğretmenin anlattıklarını öğrenecekler. Kuran kursu gibi olacak sanırım. Kuran kurslarında satır aralarında ilginç şeyler de öğretiliyor çocuklara. Ben duyduğum bir iki faydalı bilgiyi sizlere aktarayım ki, cahil kalmayın. Tahretlenirken parmağınızı en az ikinci boğuma kadar sokacaksınız. Sofradan ve karının üstünden çabuk kalkacaksınız. Nasıl ama. Bu bilgiler üniversitede bile öğretilmiyor. Giyim, kuşam, sofra adabı, seks durumları, ne ararsanız bu kuran kurslarında öğretiliyor. Okullardaki bu kuran dersleri de bunlara benzer her halde. Zihniyet, Türkçe Kuran a karşı lduğu için, Arapça Kuran öğretilecek. Öğretmen ne dediyse o. Öğretmenler, satır aralarına ne sıkıştıracaklar, merak eder oldum. Balyoz, ergenekon, 28 şubat, CE HA PE, Atatürk ün yapamadıkları, yanlış yaptıkları. Bunlar dip notlar. Göreceksiniz çok hikaye dinleyeceğiz. Dindar gençliğe doğru gidiyoruz. Kemerlerinizi bağlayın, uçuşa hazır olun. AKP sayesinde sırat köprüsünü uçarak geçeceğiz.

Yanılmıyorsam bir zamanlar AKP nin dahili anons spikerliğini yapan, Bülent Arınç, okullarda söylenen, andımızın içindeki, NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE cümlesine takmıştı kafayı. Demişti ki: Biri de çıkıp, Ne mutlu Kürdüm derse ne olacak?
Ben de diyorum ki: Biri de çıkıp, ben de İNCİL öğrenmek istiyorum, derse ne olacak? Papaz mı çağıracaksınız, Vatikandan öğretmen mi isteyeceksiniz?

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..