Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '08

 
Kategori
Müzik
 

Uçuşan notalar...

Size bir anımı anlatmak istiyorum.

O gün çok mutluydum çünkü ilk kişisel klasik piyano konserimi verecektim. Saat tam yedi buçuğu (7:30)’u gösterir iken konserim başladı. Kalbimin seslerini duyabiliyordum, heyecandan küt küt atıyordu. İlk yedi parçamı sıra sıra çaldıktan sonra sekisiz inci parçama geçtim. Mozart’ın Gece müziğini çalamaya başladım. O parçayı çalarken konser salonunun klimaları yüzünden notalar uçuşup, çalan parmaklarımın üstüne geldi. Heyecandan ölecekmişim gibi hissettim. Ben hemen o sayfayı elimden yere ittirerek parçamı çalmaya devam ettim. Parçanın sonunda herkes ayağa kalkıp beni alkışlamaya başladı. Resitalim on beş tanınmış klasik müzik eserlerinden oluşuyordu. Son parçamı çaldıktan sonra insanların elindeki programa göre resital bitmişti, ama benim bir sürprizim vardı. Abım piyanonun başına geçerek Santa Lycia’yı piyanoda çalmaya başladı ve bende mikrofonla dedim ki:

Bu şarkıyı öğretmenime, dedeme, ananeme, babama ve anneme hediye ediyorum.

Dedikten sonra şarkıyı söylemeye başladım. Şarkıda bitince bu sefer yine herkes ayağa kalkıp daha güçlü alkışlamaya başladılar. Bu anımı hayatım boyunca unutmam mümkün olmayacaktır. Bu blogda bu müzikli anımı sizinle paylaştım, inşallah tekrar beğenmişsinizdir.

Saygılarımla…

 
Toplam blog
: 3
: 419
Kayıt tarihi
: 18.04.08
 
 

Ben 6.sınıf öğrencisiyim.Uludağ Üniversitesi Devlet Konservatuarı yaylı çalgılar bölümündeyim. Keman..