Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '17

 
Kategori
Güncel
 

Ucuz Et Ucuza Satılacak da Pahalı Et Ne Olacak?

Ucuz Et Ucuza Satılacak da Pahalı Et Ne Olacak?
 

Bakanlığın bazı marketlere verdiği ucuz eti anladık; kuşbaşı et 31 lira, kıyma 29 lira.

İyi de öteden beri et ülkemizde kilosu 50 lira civarı satılıyor. İnsanlar merak ediyor. Şimdi 50 liraya et satanlar ne yapacaklar?

Yani ben 50 liraya sattıkları eti 30 liraya satacaklarına inanmıyorum. O zaman insanlar demezler mi bunlar bizi kazıklıyormuş.

Bakanlığın projesi yürümeyebilir diye düşünürler ki pek muhtemel; mesela Fakıbaba bir nedenle değiştirilse… Ya da kendileri engel koyar, bence çok güçlüler yaparlar yani. Mesela ithal edilen ülkelerde çeşitli dalavereler ya da halka bazı kimselerin söylediği gibi “Bosna’da Müslümanları katleden Sırpların etini yemeyin” propagandası…  

Ben 30 liraya satıyorum aynı eti adam yanımda 50 liraya satamaz… Kolayı var, aynı et değil derler. “ithal” dezavantajı da hesaba katılırsa…

Ayrıca Türkiye günde 6 ya da yeni düzenlemeyle 10 bin ton et mi tüketiyor. Eğer öyleyse iki marketin dışındaki kasap masap ne varsa piyasadan çekilecek ki öyle bir şey olamaz, valla ben bu et olayının nereye varacağını merak ediyorum.

Bakanlığın sattığı et iyi değil reklamıyla işi götürebilirler ve milletimiz de inanır… Hatta bakanlığın etini 30 liraya almaz onlarınkini 50 liraya alırlar, halkımızın böyle bir anlaşılmaz yönü de var.

Yetmeyince ya da kalmayınca mecbur alacaklar… Bu da hiç adil değil üstelik kavga da olur.

Ve zenginler bakanlığın sattırdığı eti (sanıyorum çeşit de olmayacak) beğenmeyip 50 liraya pahalı et alacaklar (Bakanlığın amacı da bu zaten)

Yani et sanıldığı gibi ucuzlamayacak… Yani devletin değil birilerinin dediği olacak çünkü burası Türkiye…

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..