Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ucuz milletvekilleri

Ucuz milletvekilleri
 

Milletvekilleri yine sahnede, evrakta sahtecilik sucundan, Turkiye Buyuk Millet Meclisi catisi altinda, genel kurul salonunda, oylama yapilirken olmadiklari halde diger milletvekilleri tarafindan, salonda olmayan milletvekilleri adina oy kullanilarak, Turk milletinin vermis oldugu yetki, uckagitciliga donusturulerek milletvekillerinin normal yasamlarindaki yasam ve hareket tarzlari ile uyaniklilik icgudusu kendini gostermistir. Buradaki durum farklidir, soz konusu Turkiye`yi ilgilendiren onemli bir yasa oyl

aniyor olabilir. Konu ne olursa olsun milletvekillerinin davranislari kabul edilemez ve cirkindir. Tarafsiz olmasi gereken Meclis baskaninin davranisi ise bana yillar once Meclisin genel kurulu restore edilirken, ceylan derisi koltuklarin aliminda ve elektronik oylama sisteminde yapilan dolandiriciligi hatirlatti.

Yapilan kamuoyu yoklamalarinda milletvekiline guven oraninin alt siralarda olmasinin nedeni bu tip milletvekillerinin zaman zaman sahneye cikip biz buradayiz diye sahne almasidir.

Milletvekilleri benim her zaman dikkatimi cekmistir, milletvekili olunca her seyi yapabileceklerini zannederler, ama bir donem sonra halkin arasina donduklerinde kendilerini esekten dusmus gibi hissederler. Benim milletvekillerine tavsiyem halkin kendilerine bir donem icin vermis oldugu yetkiyi, meclis ictuzugune, yasalara ve vicdanlarinin sesine kulak vererek kullanip bir donem sonra halkin arasina tekrar donduklerinde halkin yuzune bakabilecek yuzleri olabilmesi icin iyi degerlendirmeleridir.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...