Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '10

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Ucuz tatil Devletten!

Ucuz tatil Devletten!
 

En son tam on yıl önce katılmıştım bir kamu kuruluşunun tatil kampına! Bir dostum aramış ve bu yaz kamp hakkımı kullanamayacağım, sen müsaitsen hemen yola çıkabilirsin demişti!
Olmaz abicim dedim, bir mekan’a bağlı kalıp özgürlüğümü kısıtlayamam ben! Hiçte öyle değil dedi, beğeneceğinden eminim, hem taliplisi çok bilesin!
Madem ısrar ediyorsun tamam dedim, evrakları hazırla geliyorum. Arkadaşım haklı çıkmıştı!

Tesis denize sıfır bir konumdaydı ve daha dış girişinden itibaren çok hoşuma gitmişti.

Şehir merkezinden uzak bir konumda olması da sakinlik anlamında çok önemiliydi pek tabii ki..

Zaten öyle olmasaydı o dakika atlar dönerdim Ankara’ya!

Resepsiyon da ikram edilen yorgunluk çaylarını yudumladıktan sonra kalacağımız binaya doğru yöneldik.

Alalacele bavullarımızı yerleştirdikten sonra en çok merak ettiğim akşam yemeği faslı başlamıştı nihayet.

Özel kıyafetli garsonlar masaları bir bir dolaşıp servis yapıyorlardı.

Tıpkı otel restorantlarında olduğu gibi!

Beklentim, yemek çeşitlerinin bulgur pilavı ve makarna ağırlıklı olacağı yönündeydi doğrusu!

Ama hiçte öyle değildi, menü'yü beğenmeseniz dahi ocak başı keyfi seçeneğiniz vardı!

Genel olarak değerlendirdiğimde benim için de zevkli geçen bir tatil olmuştu!

Bu nedenle, sizlere de tavsiye ediyorum!

Böylesi tesislerden yararlanmak için kadronuz ya da ünvanınızın ne olduğu önem taşımıyor.

Hatta o kurumun personeli olmanız da!

Tercih edilme nedenleri arasında ise masrafların çok çok ucuz olması büyük önem taşıyor.

Örnek; Tesislerin niteliğine göre, tam pansiyon (kahvaltı, öğle ve akşam yemeği) 15.00 TL, yatak ücreti 10.00 TL.

Otel odalarını dolduramayan turizmcilerin bu duruma tepki göstermeleri boşuna değil yani!!!.

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..