Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '07

 
Kategori
Futbol
 

UEFA.com neden Türkçe değil?

UEFA.com neden Türkçe değil?
 

UEFA.com adresinin hangi dillerde yayınlandığını biliyor musunuz? Bunu öğrenmek için www.uefa.com adresine bir uğramanız yeterli olur.

Japonca
Çince
Korece
İngilizce
Fransızca
Almanca
Rusça
İspanyolca
İtalyanca
Portekizce

Son yedi dili anlıyorum, hepsi Avrupa dilleri ancak ilk 3 dili anlamakta zorluk çekiyorum. Eğer UEFA sayfası Türkçe, Yunanca, Bulgarca, Macarca, Fince, İsveççe gibi dillerde de olsaydı, Japonca, Çince ve Korece olmasını yadırgamazdım.

UEFA’da üst düzeyde görev yapan Türkiye Cumhuriyeti yurttaşlarının bu konuda ne düşündüklerini merak ediyorum.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..