Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '18

 
Kategori
TV Programları
 

Ufak Tefek Cinayetler - Yeniden Başlasın

Ufak Tefek Cinayetler - Yeniden Başlasın
 

Bölüm siteyi inleten partiyle başladı: Yeniden Başlasın. Sarmaşık’ta yeni bir dönem başlıyor. Ve bu yeni dönem benim için gelecek bölüm itibariyle başlıyor. Merve’nin geri dönüşü benim için çok heyecan verici…

Pelin’in Yeniden Başlasın Partisi Arzu gibi benim de midemi bulandırdı doğrusu. Ama yalnız değilim anlaşılan, son günlerde yaşanılanları Taylan’ın bile midesi kaldırmamış olmalı ki kendi evinde misafir gibi hissediyor. Mehmet’le paylaştığı mel mel flamingolara baktığını hayal edebildim. Ya siz? Pelin an itibariyle spotlar altındaki kral. Tebaasını hoş tutmak için adımlar atıyor, Burcu’ya af, okul aile birliği (ne birlik ama Tüsiad maşallah) toplantısına muffinler. (Cheesecake her şartta muffin’i döver tatlım.) Bu durumda Taylan’a katılmamak ne mümkün… Sürükleniyorlar da güzel bir yerlere sürüklenseler bari…  Yeri gelmişken, sorumsuz sorumlu Taylan’ı (Taylan Paşa) Ferit Akdağ’dan başkası canlandırmazmış gibi geliyor, kalpten alkışlar…

Oya’nın Sarmaşık’ta kalma nedenini üç başlıkta toparlayabiliriz: 1. Serhan 2.Serhan ve 3 Serhan İntikam ne oldu? Bahsi bile geçmiyor. Hatta bırakın geçmesine izin verilmiyor. Israrla her hafta yazmaya devam edeceğim; Oya’nın Serhan’a ilgisinin temelinde Merve’den intikam olsa, Oya’ya tam destek vereceğim. Hatta bu intikam yolculuğunda Serhan’a âşık olup (Mert Fırat faktörü göz ardı edilemez.) karar değiştirmiş olması bile bugün izlediğimiz Oya’dan çok daha kabul edilebilir benim nazarımda… Ama kusura bakmayın Serhan’ın Merve beni terk etti dediğinde Oya’nın gözlerinde beliren ışıltıya sinir oluyorum ve ‘çok iyi’ Oya ile tıraş fantezisini bağdaştıramıyorum. Aşka zamansız da kapıyı çalar, kabul. Ama bir diğer tarafta Serhan’la dile gelmeyen sorunlarını çözmeye çalışan Merve’yi de unutmayalım lütfen…

Bölüme dair en büyük üzüntüm Serhan Merve’yi hiç tanımamış. Ne acı…

“Yoksa senden vazgeçeceğimi mi düşündün?”

Düşündü Merve’cim. Seni batan gemiyi ilk terk eden farelerle bir tuttu üstelik… Oysa ki Merve’nin ‘aile’si Serhan ve Mila’dan oluşan çekirdek aile… Bu çekirdek ailenin ‘Aksak’ olmasıyla da doğrudan bir bağlantı var tabii. Aksak olmak güç odaklı olmaya açılan bir kapı… Öyle ki Merve Aksak = Güç denklemini yerleştirmiş kafasında ama bu denklemi korumak için hayat stratejilerini bir satranç oyuncusu dikkatiyle kurguluyor.

Senin işin de zor be Merve. Önceki bölümlerden birinde dile getirdiği gibi ev ortamında kızı Mila’yla oynamak dışında bir varlık göstermeyen, eşiyle paylaşım yapmayan, işkolik, zorlama olmazsa asosyal bir kocan varsa Merve gibi birinin potansiyelini Sarmaşık’a yönlendirmesi kadar doğal bir şey olamaz. Oysaki ilgisini Sarmaşık yerine şirkete yönlendirebilseydi, mesela Serhan abisiyle ortak olmak yerine Merve’yle çalışsaydı portföy müşterilerini hoş beş ettirmek için, bugün Merve’nin kraliçeliği yerine onun krallığını izliyor olurduk.

Merve’nin yaptığı kötülükleri temize çıkartma değil amacım, 17 yaşından tutun da arkadaşının evliliğinin çöküşüne gözlerini kapatması, Oya’yı mesleğinden edecek (mantık hataları olsa bile) yalan iftirası ve aile / annelikle ilgili süre gelen kırıcı, incitici sözlerinin kabul edilir bir tarafı yok elbette… Tüm bunlara rağmen en azından Oya’nın intikamından daha mantıklı bir temele oturuyor karakteri, yaptıkları… Bu nedenle Merve kalp. Aslıhan Gürbüz ise kalp kalp kalp…

Arzu’ya gelirsek bir darbe de ondan geliyor Aksak çiftine… Gerçi Hulusi Bey onun cemiyet hayatını bilmesi sayesinde kazanılmış bir müşteri değil miydi? 2 yıllık muhasebe mezunu bir anda yatırım danışmanlığı firması kurdu, ama Arzu akıllı kadın; portföy yönetecek beyin takımını da transfer etti: Enver. Bu darbe Serhan Aksak’ı etkiler mi? Kesinlikle hayır. Zaten Enver vasıfsız bir elemandan öte değil benim nezdimde. Sen çok daha parlak bir kadro kurarsın kurmasına Serhan’cım da; kim şirketinin içi boşaltılırken ruhu duymayan bir adama parasını emanet eder? Övündüğün IQ’un kaç olursa olsun, bu duruma kendi imkanlarınla çözüm bulma ihtimalin sıfır. Yahu sen kendi masumiyetini ispatlamaktan aciz bir adamsın! Merve’den destek istemenin zamanı gelmedi mi?

Gelelim Fragmana, yazı geç gelince…  Serhan Bey’cim ‘N’apıyoruz?’ derken???  Merve’nin Pelin’in açığını bulması çocuk oyuncağı. Çünkü herkesin bir açığı vardır. Örn: Öğretmeni de gaza getirenin Merve olduğuna bahse girerim. : Pelin’in de size ilgisi var hocam ama evli, ne yapsın? Taylan oldukça size açılması imkansız… Arzu’nun sinsice müşteri çalma konusu çözümlenir çözümlenmesine de benim Arzu Enver ship’im ne olacak? Üzdün fragmancı… Ve Oya Edip’e ‘Gel dinamitleyelim şu Sarmaşık’ı’ mı dediğine göre intikam alma hedefine geri mi döndü?

En iyisi etki altında kalmamak için bugüne kadar izlediklerimizi unutalım. Sil baştan, Yeniden Başlasın …

http://aslininsureti.com/izledim/ufak-tefek-cinayetler-yeniden-baslasin/

Ufak Tefek Cinayetler ile ilgili diğer yazılar için http://aslininsureti.com/izledim/ufak-tefek-cinayetler/

Aslı’nın Sureti

*.*.*.*.*

Aslı’nın Suretini sosyal medya hesaplarından takip etmek ister misiniz?

Facebook:https://www.facebook.com/Aslının-Sureti-1065930830209554

Twitter:https://twitter.com/aslininsureti

 

Gezdim Gördüm, Yedim İçtim ve İzledim kategorilerinde daha fazla yazı için > www.aslininsureti.com

 
Toplam blog
: 183
: 1217
Kayıt tarihi
: 27.09.17
 
 

Ben Aslı…  'Takvim Yılı – Doğum Yılı hesabının sonucu giderek yükselmesine, aynaya baktığında kaz..