Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '10

 
Kategori
Haber
 

Ufak tefek hata

Ufak tefek hata
 

O değil de;

Çukurca'da 6 askerin şehit olduğu mayın patlamasını 'Ufak tefek hata' olarak niteleyen, telefon görüşmesinde mayınları kendilerinin yerleştirdiğini söyleyen Tuğgeneral Zeki Es tutuklanmış.

Kendi vatan evlatlarının hayatını ufak tefek olarak düşünüp hiçe sayan bir zihniyet. Umarım hakettiği cezayı alır.

O değil de;

Biraz önce insan derisinden yapılmış bir abajur resmi gördüm. Bilinçaltım karıştı. Haberin aslı;

ABD’li Mark Jacobson, koleksiyoner dostu Skip’in kendisine hediye ettiği abajurla, evinin dekorasyonunu geliştirdiğinde çok mutluydu.

Avrupa’da tasarlanmış, artık neredeyse kadim bir estetik anlayışına dayanıyordu abajur.

Gelgelelim, nedeni belirsiz bir tuhaflık hissi de uyandırıyordu insanın içinde. Mark, abajurdan küçük bir parça kesip, laboratuara gönderdi. Sonuç, gerçekten de şok ediciydi:

Abajur, yüzde yüz deriydi, evet, ama insan derisiydi! Nazilerin, toplama kamplarında öldürdükleri Yahudilerden dekorasyon nesnesi ürettiklerine ilişkin iddialar da, Mark Jacobson’a denk gelen bu abajurla, ilk kez efsane olmaktan çıktı. (Kaynak: Milliyet)

O değil de;

Dün akşam İstanbul'u nasıl sis bastı öyle yaa. Eve zor geldim. Hatta bir ara eve hiç gelemeyeceğimi zannettim. Korku filmi gibiydi.

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..