Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '08

 
Kategori
Güncel
 

UFO hakkındaki gerçekler!

Hikayeyi biliyorsunuz. Dünya'da uzaylılar yaşıyorlar mı yaşamıyorlar mı?

Sabah bir tv kanalında yatakta ımızganırken dikkatimi çekti. Yakınlarda yine bir ufo çekimi yapılmış onu tartışıyorlardı.

Bu yazıyı niye yazıyorum? Çünkü, ufo olayı üzerinden insanları kandırmaya çalışan insanların cezalandırılmaları gerekir.

Neden? Çünkü, kendi kurduğu düzenek içinde, ya da gerçekten ufo olmadığını bildiği ama kendi düzeneği olmayan bir durum içinde çekim yapıyor ve insanları bu gerçek ufodur diye kandırıyor. Bunun sahtekarlık suçu olması gerekmez mi? Ben kanun adamı olsaydım takibat başlatırdım.

Ufo olayındaki durum nedir peki? İşin analitik tarafı şu:

Dünya'da ya da evrenin herhangi bir yerinde uzaylı olabilir. Bu belki 50 sene sonra, dünyaya çarpıp yok edecek bir meteorun bize doğru harekete geçmiş olma olasılığı kadar gerçektir.

Ama bunun kanıtı yok. Uzaylılara ait olabileceği ileri sürülen uçan daireler ya da uzay araçlarına ilişkin, flu olmayan, açık ve seçik olan, çevresindeki nesnelerle ölçüştürülebilecek, olağan algılama düzeyinin sınırları içinde tek bir tane bile kanıt yok. Ki defalarca bu yolda hile yapan bir sürü olay var.

Durum böyleyken, adamın biri kalkıyor, yıllardır şov yapıyor, olayları manipüle ediyor. Hayatın ne olduğunu bilmeyen insanların kafalarını karıştırıyor vs.

Sen kimsin kardeşim ipe sapa gelmez iddialarınla vatandaş olarak beni dolandırmaya çalışıyorsun!

Bilimden nasibini almış bir adli bir yetkili yok mudur hesap soracak?

 
Toplam blog
: 467
: 1012
Kayıt tarihi
: 21.10.07
 
 

Ankara'da yaşıyorum. Çeşitli güncel konularda, zaman zaman "Neden olaya böyle bakılmıyor?" diye düş..