Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '09

 
Kategori
Dostluk
 

Ufuk'ta bir sandal var

Ufuk'ta bir sandal var
 

MAVİ..


İçi mücevher dolu.. Sevginin en naif yansıması, dostluk, insan adına ne varsa değerler bütünü hepsi ama hepsi bu kadında tıka basa toplanmış, sevgili Ufuk'ta..

Ben kişilik itibarıyla snop biriyim, karşımdaki ne yaparsa yapsın boştur, ölçer biçerim sonra ısınırım veya hiç başlamaz arkadaşlık. Ama bu deli mavi kadın, merhaba'dan sonrasını hatırlamıyorum. Onun da bloğunda anlattığı gibi, ne zaman geçti onca saat, yıllardır tanışıyor olmanın ötesinde, biz Dünya'nın oluşumunda görev almış iki ruhun günümüze taşınan bedenleriyiz, bu kadar net..

Sevgili Mavilim, iyiki tembelliği bir yana bırakıp geldim buluşmaya, iyiki tanıdım o güzel yüreğini. Pembenin maviye uyumu nasıldır bilmiyorum ama, ben sende tüm renkleri buldum, tıpkı resimlerim gibisin Ufuk.. Hem çok net, hem en ince çizgilerde saklı güzelliklerin, görmek için yalınayak olmalı insan..

Nadir sayıda bulduğum DOST!larımdan birisin artık; her zaman iyi gününde kötü gününde, yediğin yemekten gece niye uykun tutmadığına, sevincine, kederine, öfkene, kavgana.. Kısaca hayatının her alanına ortağım, yanındayım benim masmavi arkadaşım! ..

Herkese Dost tadında sevgiler.

 
Toplam blog
: 95
: 736
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Emekli öğretmenim, 52 yıllık hayatımdan amatör mizah, bağlama, sürrealist resimler, yitikler, sev..