Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '06

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Uğur Dündar ı göreve çağırıyorum

Uğur Dündar ı göreve çağırıyorum
 

Geçen gün öğle yemeğinde değişik bir şeyler yiyeyim diye düşündüm, yeni bir fiyat listesi bırakmışlar ofise, bir iki arkadaş da tost ısmarlamış , listede de oldukça zengin bir menü var. Ben de arayıp söylemesi ayıptır tavuk şinitzel sandviç ısmarladım.

Sandviç geldi ama içindeki tavuk biraz çok pişmiş gibi görünüyordu, sonra bir ısırık aldım, etin tadı biraz garipti, hiiç tavuğa benzemiyordu, dikkatlice bakınca biraz renginin koyu olduğunu gördüm. Hatta arayıp sordum, bu tavuk eti mi hindi mi diye? Yok efendim dedi bana sipariş verdiğim yerden birisi, biz yalnızca tavuk ile yaparız sandviçleri ve falanca markadan başka kullanmayız. Ben de kapadım telefonu yemeğe devam ettim. Ama tavuk bayağı ekşi, bu bozuk diyene kadar bir iki lokma yemiş bulundum, baharatı bol olduğu için bozuk olduğunu hemen anlayamamıştım.

Hemen sipariş verdiğim yeri aradım, bana bozuk tavuk göndermişsiniz diye onlara bildirdim, özür dilediler ve bana başka sipariş göndermek istediler ama ben istemedim, artık oradan su bile olsa içmek istemem, işin daha kötü yanı, bir sipariş verene bir de sütlü tatlı promosyon veriyorlarmış, bana da getirmişlerdi, benim süt tatlılarıyla pek aram yoktur, ben de başka bir arkadaşıma ikram ettim, meğer o tatlı da bozukmuş. Sipariş verdiğim yeri de dışarıdan görseniz temiz bir yer sanırsınız. Kim denetler bu her köşe başında açılan tostçuları, kafeleri, pidecileri, hatta kebapçıları..?

Sözüm meclisten dışarı ama, neler yiyoruz kimbilir bilmeden? Gerçekten yemek yediğimiz yerleri hijyen açısından düzenli denetleyen bir yetkili ve de etkili kurum var mı acaba Sayın Uğur Dündar dışında??

Kim biliyor gittiğiniz restaurandaki masaya gelen ketçap ve mayonezin ne kadar zamandır onun içinde beklediğini? Ya da sabahtan beri dükkanın vitrininde dönüp duran tavuk dönerde ne kadar bakteri üremiştir. Yediğiniz patates kızartmanın yağında neler neler kızartıldı?

Ya pizzanın üzerindeki mantarlar, acaba? Bazı yiyecek işletmelerinde, işletmenin o günkü ihtiyaçlarını yerleştirebileceği yeterli soğuk hava deposu, hatta buzdolabı bile yok..

 
Toplam blog
: 10
: 6045
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Her şehirde biraz yaşamak varmış. lköğretimi Değirmendere / Gölcük, ortaöğretimi Gemlik'te tamamladı..