Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '10

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Uğur Dündar ve Hakan Gündüz’ün Yılmaz Özdil hayranlığı

Uğur Dündar ve Hakan Gündüz’ün Yılmaz Özdil hayranlığı
 

Her sabah işe gelirken arabamda Radyo D’de Hakan Gündüz’ü dinlerim… Kıvrak zekası, neşesi ve olaylara değişik yerlerden bakmayı bilmesi, yol boyunca bana iyi gelir… Programına belli saatlerde, artık konuk mu desem, sürekli yorumcu mu desem Uğur Dündar da katılır… Bu ikilinin sohbetleri de genelde güzel ve ilginçtir…

Ancak artık iyice kabak tadı veren bir konuyu dikkat çekmek istiyorum; Hakan Gündüz ve Uğur Dündar’ın ne edip edip lafı Yılmaz Özdil’e getirmeleri konusuna. Üstelik hemen hemen her gün Yılmaz Özdil’i aynı kelimelerle öne çıkarmaları ve ona övgüler düzmeleri bence iyice sevimsiz olmaya başladı…

Kişisel olarak şöyle anlatayım; Yılmaz Özdil’in bütün yazılarını okurum… Uğur Dündar’ı severim, haber programlarında tercihim odur… Hakan Gündüz konusunda en başta söyledim söyleyeceklerimi…

Bütün bunlara rağmen bu ikilinin dinleyicilerine, her gün Yılmaz Özdili’i sevdirmeye çalışması, okunmaya davet edilmesi dediğim gibi antipati oluşturmaya başladı bende… En azından aynı gazetenin diğer yazarları da zaman zaman öne çıkarılmalı… Bu yapılmayacaksa da diğer gazetelerin çarpıcı kalemleri okunmaya davet edilebilmeli…

Reklam bazen anti-reklamdır diyorum… Yılmaz Özdil’e kayrılan bir adam imajı hiç yakışmıyor ve ihtiyacı da yok diyorum ben…

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..