Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Uğur Dündar

Uğur Dündar
 

Dün, Amerikan İstanbul Konsolosluğuna yapılan saldırıyı kınayarak başlamak istiyorum..
Polis Şehitlerimize Allahtan Rahmetler dilliyorum..
Yapılan saldırı El Kaide tarafından yapıldığı henüz doğrulanmamış olsa bile, istihbarat çalışmalarının gelişmeleri o yönde olduğunu gösteren yorumlar ve haberler okuyoruz gazetelerde..
Terör'ün her türlüsüne şiddetle karşıyız toplum olarak..

Dünkü terör olayı ile ilgili profosyonel köşe yazarlarımız yorumlar ve terör'ün yok edilmesi ile ilgili önerileri yazmaktadırlar..

Benim değinmek istediğim konu araştırmacı gazeteci Uğur Dündar ile ilgilidir..
Dün akşam Ana haber sunumunda, sayın Dündar olay anında tıbbı müdahelede bulunan hemşireler ve sağlık görevlilerini canlı yayınına konuk etmiş ve olayla ilgili görevleri kapsamında sorular yönetmiştı..
Canlı ropörtajın sonunda, hemşilerelin birine "çatışma anında hiç Amekikan askeri görmediniz mi.?" gibi toplumun son derece hassas noktasına dokundurarak adeta kışkırtıcı bir soru sormasını yadırgadım..

Tecrübeli bir gazeteci toplumun tansiyonunu dengede tutmasını bilmelidir..Ayrıca uluslararası Konsoloslukların korunma yönetmeliği hakkında pek bir bilgim olmadığını belirterek, sanıyorum konsolosluklar bulundukları ülke emniyetleri tarafından korunmaktadırlar..Aynı şekilde Amerikada bulunan Türk Büyükelçiliğimiz de sanıyorum Amerikan askerleri tarafından korunmaktadır..

Ben bu tutumu Uğur Dündar'a yakıştıramadım..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..