Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '12

 
Kategori
Dostluk
 

Uğur kedimizle sohbetler: 1

Uğur kedimizle sohbetler: 1
 

İster inan ister inanma, Yalan dünyaya sakın kanma...


Bizim Uğur kedi dün ona yaptığım arabada kurulmuş, karşıdan; “Baba ben nasıl dünyaya geldim?” demez mi?

Hoppala bayram değil seyran değil. Oğlum nerden çıktı şimdi bu merak, sen bizim oğlumuzsun diyorum...

  “ Ama hiç size benzemiyorum?”

(Sanki birbirine benzeyenler çok matah, sevip seviliyorlar da!.. )

Anlatmak zorunda kaldım, sen bizim evlatlığımızsın seni binanın arkasındaki park yerinde arabanın altında bulduk, hatta gözlerin bile açılmamıştı. Annen babanı bilmediğimizden seni evlat edindik.

“Ben tahmin ediyordum zaten dedi.”

 Birkaç sene önce karşımızdaki portakal, mandalina ağaçlı sokaktan gidip gelirken bizim Uğur’a benzer bir kediyi zaman zaman görmüşümdür herhalde babası o olsa gerek, çünkü kafası biraz büyüktü.

 ( Erkek kedilerin kafası biraz büyük oluyor, bizim Uğurdan biliyorum.)

Ben dizüstü bilgisayarın başında bir şeyler yazıyorum o büyük bir mutluluk içinde kalkıp yanıma sokuldu.

Bir den o tatlı rüyadan uyanıyorum…

Divanın bir ucunda ben öbür ucunda Uğur kedimiz birlikte tatlı tatlı uyuyorduk…

Şahin ÖZŞAHİN

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..