Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '16

 
Kategori
Kitap
 

Uğur Koşar - Allah'a Koşun

Uğur Koşar - Allah'a Koşun
 

alıntıdır


İnsanlar kendi hayatını yaşamadığı için mutsuz. Hep birileri mutlu olsun diye koşturmaktan yürekleri yorgun. Hepsi bu...

Üzülme! Giden kendi kaybetmiştir aslında. Neyi mi? "Verdiğin sevgiyi, değer ve emeği..."

Maske takan insanlardan Allah'a sığınırım. Allah verdiğin emeği hak edecek insanı karşına çıkarsın. Çünkü Allah adildir. Kimsenin hakkını kimseye bırakmaz. Bu dünyada öyle insanlar var ki, melek gibi insanların kalbini kırıp yine de kendini haklı sanıyor. Allah bizi onlardan korusun.

Gerçek Müslüman inciten değil, incitmeye korkandır!
Allahım sen kimseye sonradan "Bu muydu sevdiğim insan!" dedirtme.
Yaramız var hepimizin. Çok şükür yaramızı saran bir de Yaradan'ımız...
"Sana bıraktım Allahım..." cümlesinin verdiği hafiflik pamuğun zerresinde yok.
Çok şükür...

Kararsız kaldığında de ki:
"Beni yaratan yolumu elbet gösterir." (Şuara 78)

(Tanıtım Bülteninden)

Tanıtım bülteninde bu cümleler yer alıyor. Uğur Koşar yine yapmış yapacağını dedim kendi kendime.

Onun kitaplarını neden olduğunu bilmediğim bir enerji sayesinde büyük bir zevkle okuyorum ve çok samimi buluyorum.

Günlük yaşantımızda düştüğümüz gafletten tutunda, negatif düşüncelerimize ve hatta nefsimize yenildiğimiz anlara örnekler veriyor.

Ben inanın hiç bitsin istemedim ama elime aldığım andan itibaren bir buçuk günde okuyup tamamladım.

En çok aklıma yer eden “hiçbir şeyin sahibi biz değiliz. Her şey bize Allah’ın emaneti” cümleleri oldu. Etkilendim.

Belki de bakmamız gereken bakış açısı buydu.

Kişisel Gelişim ile ilgili fikirlerine katılmasam da, diğer her sözü dikkate alınabilecek bir yazar bence Uğur Koşar.

Keyifli okumalar dilerim.

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..