Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '08

 
Kategori
Güncel
 

Uğur Mumcu'ya sahip çıkmak

Uğur Mumcu'ya sahip çıkmak
 


günümüzde insan olmanın
çok ağır bedeli var
ya parçası olacaksın alçaklığın
ya seni parçalarlar

oysa insan olmak
çoğalabilmektir başkalarıyla
insansın , birinin canı yanarken
seninde canın yanıyorsa

bir bombayla canına kıyılan
çoğalmasını bilen biriydi
daha az uğur mumcu'yduk dün
daha çok uğur mumcu'yuz şimdi "
Ataol Behramoğlu

..

Ben,Atatürkçüyüm
Ben,Cumhuriyetçiyim
Ben,laikim
Ben,anti emperyalistim
Ben,bağımsız Türkiye'den yanayım
Ben,özgürlükçüyüm
Ben,insan hakları savunucusuyum
Ben,terörün karşısındayım
Ben,yobazların,hırsızların,vurguncuların,çıkarcıların düşmanıyım
Öyleyse vurun, parçalayın!
Her parçamdan benim gibiler, beni aşacaklar çıkacaktır

UĞUR MUMCU

Rahmetle, sevgiyle, saygıyla anıyoruz... Ruhun şad olsun :(

Uğur Mumcu, Türkiye üzerinde oynanan birtakım dış kaynaklı kirli oyunları meydana çıkarmakta iken öldürüldü. Bu yüzden Mumcu'ya sahip çıkmak Türkiye'ye sahip çıkmaktır.

Tam 15 yıl geçti onu kaybedeli,ona olan sevgi ve özlem hiç bitmedi bitmeyecek.

Uğur Mumcu'yu maalesef çoğu insanımız gerçek olarak tanımamaktadır...ne yaptığını ne yapmak istediğini bilmemektedir. Hangi nedenlerle öldürüldüğüne dair bilgisizdir. Birçoğuna göre sadece kominist bir gazetecidir.

Gerçekleri anlatmak duyurmak gerekli,sadece ölüm yıldönümlerinde anıp ağlamanın yas tutmanın ne faydası var? Onun gibi değerleri bu milletin çok iyi tanıması anlaması gerekir.

Ölümünün sır olduğu değil, artık sır olmadığı bizler tarafından bilinmektedir. Bunların defalarca anlatılması gerekir... yok mu bu ülkede birileri, sözde değil özde bu gerçek vatanseverlere sahip çıkıp onları anlatacak?

Senede 3-5 gün anmakla ne kadar öğrenilebilir anlatılabilir KOSKOCA BİR UĞUR MUMCU ?

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..