Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '08

 
Kategori
Güncel
 

Uğurlar Olsun !

Uğurlar Olsun !
 

“…Korkmadan öldük ey halkım, unutma bizi…
Birgün mezarlarımızda güller açacak ey halkım, unutma bizi…
Bir gün sesimiz hepinizin kulaklarında yankılanacak ey halkım, unutma bizi…
Özgürlüğe adanmış bir top çiçek gibiyiz şimdi.,hep birlikteyiz ey halkım,unutma bizi,
unutma bizi,
unutma bizi,
unutma bizi,
unutma bizi.”

25 Ağutos 1975 yılında o güne kadar yitirilen yurtsever bilim adamlarının, gazetecilerin, hukukçuların, aydınların, fidanların sesi oldu “ Sesleniş” in.
Ve yaşamın boyunca yazdıkların, yaptıkların, anlattıkların, anlatmaya çalıştıklarınla hepimizin sesi oldun.
Yılmadan, korkmadan, insanlığından ve onurundan ödün vermeden düşüncelerini savundun.

“Ben, Atatürkçüyüm.
Ben, cumhuriyetçiyim.
Ben, laikim.
Ben, anti-emperyalistim.
Ben tam bağımsız Türkiye’den yanayım.
Ben, özgürlükçüyüm.
Ben, insan hakları savunucusuyum.
Ben, terörün karşısındayım.
Ben; yobazların, hırsızların, vurguncuların, çıkarcıların düşmanıyım.
Öyleyse vurun, parçalayın…”

Meydan okudun…
Vurdular, parçaladılar.
Kiralık katiller 1993 ün bir kış sabahı Karlı Sokak’ı kana buladılar.
Adının geçtiği, özlem ve saygıyla andığımız her 24 Ocak’ta , yüreklerimize kara bulutlar bırakan o gün geliyor aklıma.
Televizyonlarda “ gazeteci yazar Uğur Mumcu evinin önünde uğradığı bombalı saldırı sonucu hayatını kaybetti” sözleri…
Devlet büyükleri taziyeye geliyor diye delil olabilecek her şeyin yol açma gerekçesiyle süpürülmesi…Seni sevenlerin kırmızı karanfiller , mumlar ve gözlerinde yaşlarla “ Ankara’nın taşına bak,gözlerimin yaşına bak.Uyan uyan Gazi Kemal şu feleğin işine bak” haykırışları.
Ve…
Bir kırık gözlük.

Devleti yönetenler, ne senden öncekilerin, ne senin ne de senden sonrakilerin katillerini bulamadılar.
Yobazlar, hırsızlar, vurguncular, çıkarcılar, Atatürk ve Laik Cumhuriyet düşmanları sizleri unutturmak için çok çaba harcadılar.
Bu gün…
Senin yıllar once önümüze koyduğun “ Tarikat – Siyaset – Ticaret” üçgeni, bölücü işbirlikçileri ve yabancı efendileriyle birlikte Mustafa Kemal’in öncülüğünde gerçekleşen Aydınlama Devriminin tarihsel başarısı olan Laik Cumhuriyet’i yıkmak, tam bağımsız Türkiye’yi parçalanmış bir manda yönetimi haline getirmek için tüm güçleriyle çalşıyorlar.

Ama hepiniz rahat uyuyun!
Atatürk Devrimi’nin çocukları devrimlere ve laik cumhuriyete sahip çıkacak, devrim şehitlerinin izinde kararlılıkla ve inançla ilerlemeye devam edecek.
Sözümüz olsun!
Ve…
15. Yıldönümünde sana ve tüm şehitlerimize uğurlar olsun

 
Toplam blog
: 126
: 2338
Kayıt tarihi
: 01.08.06
 
 

Kompozisyon derslerini biraz daha fazla önemsediğim, uzun cümleler kurmaya başladığımdan bu yana sev..