Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Uğurlar Olsun

Uğurlar Olsun
 

O kadar içli-dışlı olmuşken; oturup-kalktıkça “o”nu yaşamışken; umutla başlayanları hüzünle başlayanlara tercih ederek ayrımcılık yapmışken; düşüp giden yapraklar gibi takvimden düştüklerine inanıp derhal arkamızı dönmüşken; bir asır gibi geçmek bilmeyenlerine de, göz açıp-kapayıncaya kadar geçiverenlerine de aşina olmuşken; içerisine binbir umut, acı, keder, hüzün, mutluluk, sevinç, heyecan, coşku, gam, tasa, bıkkınlık, şevk vesaire doldurmuşken: düşündüm de düşündüm..

Geçip giden günlere şöyle bir “Uğurlar olsun” demediğimi şimdi farkettim. Düşündüm ki hiçbirine veda etmemişim. Tabi söz konusu özel günler olunca işin rengi değişiveriyor da, onları istisna tutuyorum. Ne de olsa onların gelişleri şenlikle düğünle karşılanır. Elbette gidişleri aynı coşkuyla olmasa da hatırı sayılır bir minnet duygusu iledir. Gelişleri bir alem, gidişleri bir alemdir.

Ama gel gör ki sıradan bir günün gelişi ile gidişi çoğumuzun merakını çekmez, çokları farkına bile varmaz. Otomatiğe bağlanmış bir sistem içerisinde dönüp duran fabrika robotları gidi evden-işe, işten-eve, yemekten-yatağa, yataktan-yemeğe geçip giderken birimizin aklına da gelir mi: “Yahu bugün sıradan bir gündü ama ben bugüne hoş geldin dememiştim, bari güle güle diyeyim”..

Geç de olsa bugün benim aklıma geldi. Aslında başka bir konu yazacaktım ama evvela geçip giden güne hoşça kal demek istedim. İşte bu nedenle geçip giden şu güne “uğurlar olsun” diyorum. Darısı diğer günlerin başına :)

Sevgi ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU
30.11.2012, Denizli
 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..