Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '18

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Ülke Batmış Maaşımıza Enflasyon Oranında(%25) Zam İstiyoruz, Daha İyi Batsın Diye

Ülke Batmış Maaşımıza Enflasyon Oranında(%25) Zam İstiyoruz, Daha İyi Batsın Diye
 

Bu yazıyı Kerim Korkut’tan başka kimse yazamazdı zaten. Zira ülkenin yarısı düşünmeden istiyor, yarısı da yiğitliği aşağı bırakmıyor vermeye hazırlanıyor sanki varmış gibi.

Ya hakikaten devletten bu zammı isterken hiç düşünüyor musunuz? İhtimal ki bazılarınız bana ne diyor. Bazen haklıysanız bile haklı olamayabilirsiniz, içinde bulunduğumuz şartlar malum.

Fabrikalar bir bir kapanırken maaşlara %25 zam yapabilirler mi? Zam yapmıyorum kabul etmezsen işte kapı diyecekler.

Asgari ücrete 500 lira zamdan bahsediliyor, kim nereden verecek? Ben de zor geçiniyorum ama ülkem bu haldeyken zam istemeye utanırım!

Devlet verir ama 460 milyar dolar olan dış borcumuz 600 milyar dolara çıkar, yani 3,5 trilyon lira! Yedi ceddin ödeyemez!

AKP ülkeyi bu hale getirdi ya da biz bu hale geldik her nasıl olduysa oldu, hadi muhalefeti anladık da “bir bayrak, bir vatan, bir de Erdoğan” diyenler Erdoğan’dan %25 zam istiyorlar, bu nasıl bağlılık!

Şehit olmak için koşarak gidenler ülkenin zor duruma düşmesini nasıl isterler anlamıyorum!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..