Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '18

 
Kategori
Güncel
 

Ülke Gerçeğine Yönel CHP

Ülke Gerçeğine Yönel CHP
 

CHP
Öncelikle ülke gerçeğini saptamalı
Ve
Kendisi için değil ülke için savaşımda olmalı
Ben
CHP’yi Atatürk’ün partisi CHP olarak görüyorum
Daima
Yokluklardan Türkiye var eden parti yani
“Vatan söz konusu ise her şey teferruattır”
Diyen Atatürk’ün partisidir CHP
Kuruluş amacı
Yalnız ve yalnız bağımsız ve özgür Türkiye yaratıp
Türk soyunu kendi bayrağı ve kendi sınırları içinde
İlelebet yaşatmaktır
Bu erek
Bugün de yarın da hep olacaktır
Bu bağlamda
Ben şunu söylüyorum CHP’ye
Bugün Türk Devletinin şakulü bozulmuştur
Sevgili CHP
Sana düşen
Bunu yeniden düzeltmektir
Asla kendini düşünmeden
Siyaset alabildiğine ayrımcılığa dönüştü
Bunu bütünleştirici yapman lazım
Nasıl ki geçmişte yaptıysan öyle yapacaksın
İç barışı yeniden kurgulayacaksın
İnsanlar arasında
Barış ve kardeşlik duyguları gelişecek
Dayanışma başlayacak
Üretim artışı oluşacak bolluk gelecek ülkeye
Dış barışı geliştireceksin
Diğer gelişmiş ülkelerle
Çıkar işbirliğine gideceksin
İhracat ithalat yaparak üretim artışını
Refaha dönüştüreceksin
Eğitimi
Yaşama etki eden bilim ve fen üzerine kurgulayacaksın
İnsanlar
Öğrenmeyi öğrenecekler
Böylece ömür boyu öğrenen toplum yaratılacak
Üfürükçülük iş yapamaz hale düşecek
Bilimsel düşünce yayılacak insanlar arasında
Devletin
Bu durumlara öykünmesini sağlayacaksın işte
Sevgili CHP
Yukarıdakileri iktidar olmak için değil
Muhalefetteyken gerçekleştirttireceksin
İktidar partisiyle çekişmeyi bırakacaksın
Ona asla laf söylemeyeceksin
Sen yanlışları uygun dille söyleyeceksin
Kırmadan dökmeden ortalığı karıştırmadan
Doğrusunu da bilimsel olarak belirteceksin
Doğrular yapılırken de
Düşünce ve eylem olarak yanlarında yer alacaksın
Sen sevgili CHP
İktidar olursam bunları yapacağım demeyeceksin
İş başındakileri doğruya çağırıp onların yapmasını
Sağlayacaksın
İş işten geçmemiş olacak yani
İş işten geçtikten sonra hiçbir şeyin kıymeti kalmaz
Bunu iyi bileceksin yani
Ben şakulü bozuk ülkemizin şakulünü
En iyi senin düzelteceğini düşünüyorum
Ve seni göreve davet ediyorum işte
Umarım anlatabilmişimdir
Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..